تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۵۰
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۳۸۱۸۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان اعلام کرد:

بازگشت به چرخه تولید 39 واحد صنعتی در استان همدان

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: 39 واحد صنعتی و تولیدی این استان از تملک بانک‌ها خارج و مجدد به چرخه تولید و اشتغال بازگشتند.
بازگشت به چرخه تولید 39 واحد صنعتی در استان همدان

به گزارش می متالز، حمید رضا متین با بیان این مطلب، تصریح کرد: 104 واحد تولیدی در تملک بانک‌های این استان بودند که از این تعداد 14 واحد تولیدی در حال واگذاری هستند و مراحل مذاکره برای واگذاری این واحدهای تولیدی و صنعتی در حال اجرا است.

وی ادامه داد : 38 واحد دیگر نیز به طور کامل مشکلات و موانعشان رفع شده و آماده واگذاری به متقاضیان و سپرده گذاران جدید هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان بیان کرد : 13 واحد نیز دارای مشکل بوده، یعنی بدهی‌هایی به سازمان تامین اجتماعی، مالیات یا مشکلات حقوقی و ثبتی دارند.

متین اضافه کرد: ارزش ریالی 38 واحد تولیدی و صنعتی آماده واگذاری، طبق ارزش گذاری سال گذشته 500 میلیارد ریال است که افزایش قیمت در کارشناسی جدید لحاظ می شود.

وی همچنین تصریح کرد: از 104 واحدی که در تملک بانک های این استان بودند، 44 واحد در تملک بانک ملی،26 واحد بانک کشاورزی، 11 واحد بانک صادرات، 10واحد بانک تجارت، هشت واحد در تملک صنعت و معدن، 2 واحد بانک ملت ، 2 واحد توسعه تعاون و یک واحد توسعه صادرات است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان ادامه داد: از 38 واحد آماده واگذاری 16 واحد متعلق به بانک ملی، هفت واحد بانک کشاورزی، 6 واحد بانک تجارت، پنج واحد بانک صنعت و معدن، یک واحد بانک رفاه و یک واحد بانک ملت، یک واحد بانک توسعه صادرات و یک واحد بانک توسعه تعاون است.

متین همچنین اضافه کرد: از 13 واحدی که فرایند واگذاری در حال انجام است ، یک واحد در تملک بانک ملی، یک واحد بانک تجارت، یک واحد بانک رفاه، هفت واحد بانک صادرات و سه واحد بانک کشاورزی است.

عناوین برگزیده