تاریخ: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۲۴
بازدید: ۲۰۲
کد خبر: ۴۱۲۲۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کمک های شرکت سیمان شمال برای مناطق سیل زده کشور ارسال شد

می متالز - مدیریت و پرسنل شرکت سیمان شمال ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان، با رویکرد انقلابی و روحیه بسیجی و درک مسئولیت اجتماعی، کمر همت بسته و در این امر جهادی و خداپسندانه، یعنی کمک به هموطنان خود فعالانه مشارکت نمودند.
کمک های شرکت سیمان شمال برای مناطق سیل زده کشور ارسال شد

به گزارش می متالز، خسارات ناشی از سیل ویرانگر و مصائب وارد شده به مردم شریف ایران در استانهای مختلف، صحنه های زیبایی از عشق و ایثار و همدردی و کمک به همنوع را به نمایش گذاشت و بار دیگر بسیج اقشار مختلف جامعه و گسیل شدن خیل عظیمی از مردم، ارگانها، نهادها، نیروهای نظامی و دستگاههای دولتی به مناطق آسیب دیده از سیل و همدلی و هماهنگی و شور و نشاط دوران دفاع مقدس و جهاد فی سبیل الله را تداعی نمود.

مدیریت و پرسنل شرکت سیمان شمال ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان، با رویکرد انقلابی و روحیه بسیجی و درک مسئولیت اجتماعی، کمر همت بسته و در این امر جهادی و خداپسندانه فعالانه مشارکت نمودند.

به همین منظور کلیه مدیران، روسا و کارکنان پر تلاش این شرکت با اختصاص یک روز از حقوق خود به سیل زدگان، بخشی از دین خود به مردم فداکار را ادا نمودند.

همچنین در روز شنبه مورخ  ۹۸/۰۱/۲۴ بیش از ۱,۱۰۰ تخته پتو، از طرف این شرکت جهت کمک به هموطنان سیل زده در استان لرستان به آن استان ارسال گردید.

عناوین برگزیده