تاریخ: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۰:۲۷
بازدید: ۲۳۶
کد خبر: ۴۱۷۶۳
سرویس خبر : انرژی

تعمیرات اساسی در پالایشگاه روغن‌سازی «شرانل»

می متالز - مدیرعامل نفت ایرانول از انجام موفقیت‌آمیز اورهال (تعمیرات اساسی) تمام واحدهای پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول آبادان پس از ۲۰ سال با هدف افزایش تولید خبر داد.
تعمیرات اساسی در پالایشگاه روغن‌سازی «شرانل»

به گزارش می متالز، عیسی اسحاقی در جلسه شورای مدیران پالایشگاه آبادان با اشاره اینکه تعمیرات اساسی و نوسازی پالایشگاه آبادان در تولید و فروش محصول‌های جانبی و محصولات نهایی تاثیر بسزایی دارد، گفت: این تعمیرات اساسی با صرفه‌جویی میلیون‌ها تومان، منجر به افزایش ۴۰ درصدی تولید شد.

با توجه به گرفتگی شدید برج‌ها و مبدل‌ها و روند اجباری کاهش خوراک و توقف‌های متعدد و در نتیجه پایین آمدن حجم تولید، با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته عملیات اجرایی تعمیرات اساسی (اورهال) از ۸ اردیبهشت ماه سال جاری در پالایشگاه روغن‌سازی آبادان آغاز و واحد یک این پالایشگاه در سرویس قرار گرفت.

به گفته مدیرعامل نفت ایرانول با اجرای بیش از ۳۰۰ پروژه در ۵ سال اخیر در پالایشگاه آبادان و اورهال انجام شده، پالایشگاه آبادان نوسازی شده است. اسحاقی همچنین درباره برخی از اقدام‌های انجام‌شده در پالایشگاه آبادان در چند سال اخیر گفت: به دلیل اینکه حدود ۸۰ سال از عمر پالایشگاه آبادان می‌گذرد بازسازی‌های لازم در آن انجام شد. از جمله توسعه و نوسازی بریم و تولید روغن موتور الوند در این مجموعه پس از حدود ۳۶ سال، راه‌اندازی کولینگ تاور (برج خنک‌کننده) آبادان و استقلال برق پالایشگاه آبادان که این پروژه‌ها در بهبود وضعیت آن موثر بود.

عناوین برگزیده