تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۵۷
بازدید: ۲۵۹
کد خبر: ۴۳۱۱۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

انتصاب سرپرست شرکت صنایع سیمان غرب

می متالز - مدیریت هلدینگ فارس و خوزستان در حکمی مهندس حیدری را به عنوان سرپرست شرکت صنایع سیمان غرب منصوب کرد.
انتصاب سرپرست شرکت صنایع سیمان غرب

به گزارش می متالز، در جلسه ای با حضورمهندس متشرع معاون امور شرکتها و مهندس حیدری مدیر مجامع هلدینگ، مهندس حمیدرضا هوشیاری ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای ارزشمند مهندس حمید اقبالیان در طول سالها مسئولیت در مجموعه های مختلف سیمانی بخصوص در شرکت صنایع سیمان غرب اقای مهندس جلال حیدری را به عنوان سرپرست شرکت  صنایع سیمان غرب معرفی و منصوب کرد.

مهندس جلال حیدری از نیروهای متخصص و باتجربه سیمان کشور است که تاکنون ریاست کارخانه صنایع سیمان غرب را برعهده داشته است.

کارخانه سیمان غرب در سال ۱۳۵۶ با ظرفیت ۲۰۰۰ تن تولید در روز در کرمانشاه به بهره برداری رسید  و با اجرای پروژه افزایش ظرفیت در سال ۱۳۸۶ ظرفیت کارخانه به ۴۰۰۰ تن افزایش یافت.

این کارخانه با استفاده از معادن بسیار غنی مواد اولیه و با بهره گیری از دانش وتخصص مهندسان و کارکنان با تجربه و ماشین آلات پیشرفته خط تولید خود و وجود آزمایشگاهای مجهز(آزمایشگاه فیزیک ،شیمی،آزمایشگاه تخصصی بتن و…) با بهره گیری از توان تخصصی گروه کنترل کیفی قادر به تولید محصولاتی با عالی ترین کیفیت در سطح کشور می باشد.

این شرکت علاوه برتامین نیاز داخلی، نسبت به صادرات انواع سیمانهای تیپ ۲ ،تیپ ۵  و سیمان ۴۲۵-۱ نیز به خارج از کشور اقدام می نماید و کلیه محصولات این شرکت طبق استانداردهای جهانی تولید  و عرضه می شود.

عناوین برگزیده