تاریخ: ۱۸ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۴۱
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۴۴۵۴۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

عظیمیان: یک دست صدا ندارد

می متالز - مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: طرح‌های مختلفی برای اجرا در فولاد مبارکه وجود دارد اما از آن‌جا که یک دست صدا ندارد و منابع هم محدود است اگر همه ما به عنوان فعالان عرصه معدنی باهم باشیم موفق تر خواهیم بود.
عظیمیان: یک دست صدا ندارد

به گزارش می متالز، حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در برنامه "افزایش ظرفیت تولید فولاد در منطقه ویژه اقتصادی و صنایع معدنی خلیج‌فارس" که عصر امروز برگزار شد، گفت: این طرح نیاز به اراده جدی تمام بخش‌های کشور از دولت تا خود ما معدنی‌ها دارد. باید در نظر داشت که تمام آورده‌های مالی باید مشخص باشد.

وی با اشاره به طرح‌های مختلفی که در فولاد مبارکه وجود دارد، گفت: طرح‌های مختلفی برای اجرا در فولاد مبارکه وجود دارد اما از آن‌جا که یک دست صدا ندارد و منابع هم محدود است اگر همه ما باهم باشیم موفق تر خواهیم بود.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان  در ادامه افزود: معدنی‌ها فولاد ساز شدند باید شرط لازم و کافی برای شکل‌گیری این شرکت باید وجود داشته باشد. ما باید گل‌گهر را با سهم ۳۰ درصدی در این طرح داشته باشیم. در غیر این صورت طرح چندان تاثیر‌گذار و موفق نخواهد بود.دولت باید اعمال حاکمیت کند و درصدی که باید در این طرح بخش‌هایی همچون ایمیدرو داشته باشند، مشخص شود.

گفتنی است برنامه مشارکت بخش خصوصی "افزایش ظرفیت تولید فولاد در منطقه ویژه اقتصادی و صنایع معدنی خلیج‌فارس تا سقف ۱۰ میلیون تن" با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو و استاندار محترم هرمزگان و مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور عصر امروز سه شنبه ۱۸تیر در ساختمان ایمیدرو برگزار شد.

عناوین برگزیده