تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۳۲
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۴۷۴۸۸
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

مذاکرات فعالان صنعت ساختمان و شرکای خارجی در نمایشگاه ساختمان

می متالز - در حاشیه نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان امکان مذاکرات دو طرفه شرکت ها و فعالان صنعت ساختمان ایرانی و طرف های خارجی فراهم شده است.
مذاکرات فعالان صنعت ساختمان و شرکای خارجی در نمایشگاه ساختمان

به گزارش می متالز، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان که متولی آن اتاق تعاون ایران است، از روز گذشته یکشنبه ششم مردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شد و تا چهارشنبه نهم مردادماه ادامه دارد.

در حاشیه این نمایشگاه، فضای مذاکرات و گفتگوی دو سویه فعالان صنعت ساختمان ایران با فعالان صنعت ساختمان در کشورهای دیگر به ویژه کشورهای منطقه فراهم شده است. در نمایشگاه صنعت ساختمان به پیشنهاد اتاق و امضای تفاهم نامه با شرکت کارگشا برای اولین بار فضایی برای مذاکرات فعالان حوزه صنعت ساختمان فراهم شد تا گفتگوهای دو جانبه در حوزه صنعت ساختمان تسهیل شود.

روز گذشته و در اولین روز نمایشگاه با همکاری اتاق تعاون ایران، اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق، دبیرخانه توسعه صادرات سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفتگوها و مذاکراتی بین فعالان صنعت ساختمان از جمله کشور عراق صورت گرفت.

همچنین قرار است این مذاکرات بین فعالان صنعت ساختمان ایران و نمایندگانی از کشورهای سوریه، افغانستان و ترکیه صورت گیرد. شرکت کنندگان در مذاکرات دو طرفه، عمدتا در سطح روسای اتاق های بازرگانی، انجمن های تخصصی صنعت ساختمان و فعالان صنعت است که ضمن بازدید از غرفه ها جلسات دو طرفه برگزار می کنند و برای تسهیل ارتباطات و مذاکرات شرکت کارگشا خدمات مختلفی در حوزه استفاده از کارشناسان حقوقی و مترجم را در اختیار طرفین گفتگو قرار خواهند داد.

منبع: ایبنا
عناوین برگزیده