تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۳۳
بازدید: ۳۲۲
کد خبر: ۴۹۲۶۱
معاون تکنولوژی فولاد مبارکه:

یکی از نقش های رسانه برقراری ارتباط با جامعه است

می متالز - معاون تکنولوژی فولاد مبارکه با اشاره به اینکه شرکت فولاد مبارکه شرکت صنعتی بزرگی است که مسئولیت های زیادی دارد که یکی از آنها نقش اجتماعی است بیان داشت: لازمه این نقش برقراری ارتباط با جامعه پیرامون است که با ابزار رسانه انجام می پذیرد.
یکی از نقش های رسانه برقراری ارتباط با جامعه است

به گزارش می متالز، منوچهر نیک فر در نشست تخصصی نقش رسانه‌ها در حمایت از رونق تولید گفت: عملی کردن این نقش نیازمند برقراری ارتباط با رسانه‌ها و شبکه های رسانه ای داخلی و خارجی و بین المللی است.

وی افزود: در فولاد مبارکه اصفهان ۲۰ هزار نفر در سه شیفت بیست و چهار ساعته در حال فعالیت هستند و همواره این شرکت در زمینه مکانیزم های رسانه ای از جمله خبرنامه، انتشار کتاب های صنعتی و اشاعه فرهنگ صنعتی پیشرو بوده است.

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه با اعلام اینکه در شرایط کنونی کشور و تحریم‌های تحمیل شده اهمیت صنایع فولاد به عنوان صنعت پایه ایجاب می‌کند که شرکت فولاد بتواند نیازهای داخلی کشور را تامین کند گفت:۹۰۰شرکت صنعتی به طور مستقیم و سه هزار شرکت به صورت غیر مستقیم با فولاد همکاری می‌کند.

نیک فر ادامه داد: ما اکنون داخل زنجیره ای هستیم که برای پایداری آن باید سبک ارتباطی درستی ایجاد کنیم که شامل اطلاع رسانی صحیح باشد.

وی با تاکید بر اینکه با وجود اینکه ما در عصر دیجیتال و تسهیل مکانیزم های ارتباطی به سر می بریم، اما هنوز خبرنگاری صنعتی ما به بلوغ نرسیده و نسبت به کشورهای خارجی از لحاظ تحلیل های صنعتی و خبرنگاری تخصصی در فقر به سر می بریم و انتظار داریم که موفق تر عمل کنیم.

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: فولاد مبارکه در سال گذشته مورد ارزیابی اروپا قرار گرفت و موفق به کسب تندیس طلایی شد و میان هزار و۴۰۰ شرکت جزو پنج شرکت برتری که امتیاز بالای ششصد را دریافت کردند قرار گرفت.

نیک فر گفت:ظرفیت کنونی تولید فولاد سی و پنج میلیون تن است که پیش بینی شده در سال ۱۴۰۰ به ظرفیت این شرکت به پنجاه و پنج میلیون تن برسد و در ردیف کشورهای بزرگ تولید کننده فولاد برسیم و توانمندی های ما معرفی شود.

وی در پایان گفت: فولاد مبارکه آمادگی این را دارد که هر گونه حمایتی را در زمینه تسهیلات برای توسعه ارتباطات انجام دهد تا این تعاملات بیشتر گردد و اطلاع رسانی ها دقیق تر شود.

عناوین برگزیده