تاریخ: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۱۷
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۵۰۶۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده مردم‌ همدان در مجلس شورای اسلامی گفت:

منطقه ویژه اقتصادی همدان فرصتی مغتنم برای سرمایه گذاران است

می متالز - نماینده مردم‌ همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه هگمتان بازار که متشکل از ۱۰۰۰ واحد صنفی و تجاری است یک فرصت بسیار ویژه برای سرمایه‌گذاری است.
منطقه ویژه اقتصادی همدان فرصتی مغتنم برای سرمایه گذاران است

به گزارش می متالز، حمیدرضا حاجی بابایی در پنجمین همایش تخصصی صنعت کیف، کفش و چرم همدان، اظهار داشت: هگمتان بازار همدان یکی از پر استعدادترین پروژه‌های اقتصادی استان است که 6 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری تجاری در این محل انجام شده است. فاصله این منطقه تا تهران کمتر از دو ساعت است.

وی تصریح کرد: گام بلند اصناف همدان برای پروژه 6 هزار میلیارد تومانی بنک داران یعنی یک نگاه ملی را داشته‌اند. سرمایه گذاران با سرمایه‌گذاری در این منطقه می‌توانند در مدت زمان کوتاهی سرمایه خود را به سه برابر برسانند. در این مکان‌برند تمامی کشور ها با یک نگاه مشاهده می‌شود و از چرم گرفته تا مواد غذایی، پوشاک و خودرو در این محل وجود خواهد داشت. تا امروز 21 استان‌ از این موضوع الگو برداری کرده اند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این چند روز در جریان کار تولید کنندگان بودیم، از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستیم سری به همدان بزنند و بازدیدی از منطقه ویژه مبتنی بر فناوری‌های برتر‌ داشته باشند. همچنین برنامه دیدار وزیر صمت با تولید کنندگان و اصناف دیده شده تا بتوانند مشکلات خود را مطرح کنند.

حاجی بابایی با بیان اینکه همدان پایتخت تاریخ و تمدن است و در دنیا هیچ شهری وجود ندارد که تاریخش به اندازه همدان باشد و آن شهر وجود داشته باشد، ابراز کرد: خیزشی در استان به راه افتاده که در آینده‌ای نزدیک همدان را به قطب اقتصادی و فرهنگی کشور تبدیل می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه امروز روز خوبی برای همدان و اقلیم کردستان است، گفت: حضور چند روزه هیئت بازرگانی اقلیم کردستان، طلیعه حرکت قدرتمندانه همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن جمهوری اسلامی است.

حاجی بابایی در پاسخ به درخواست رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان مبنی بر اینکه همدان مرکز تعاملات اقتصادی همدان و و اقلیم کردستان باشد، اظهار داشت: این استان و اقلیم عراق از گذشته های دور تا کنون ارتباط نزدیکی با یکدیگر داشته اند اما ما نیز پیگیر پیوند قوی تر این دو منطقه خواهیم داشت.

عناوین برگزیده