تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۵۵
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۵۰۷۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شناسایی سود ۱۳۷ریالی برای هرسهم «کمرجان»

می متالز - شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار در صورت های مالی ۶ماهه با سرمایه ۴۰میلیارد ریالی، برای هرسهم ۱۳۷ریال سود شناسایی کرد.
شناسایی سود ۱۳۷ریالی برای هرسهم «کمرجان»

به گزارش می متالز، شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار در اطلاعات و صورت‌های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ با سرمایه ۴۰میلیارد ریالی، برای هرسهم ۱۳۷ریال سود شناسایی کرد.

این شرکت سود عملیاتی دوره مالی مورد گزارش را ۵میلیارد و ۸۴۰میلیون ریال، سود خالص را ۵ میلیارد و ۴۷۷میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره را ۱۰میلیارد و ۶۰۸میلیون ریال اعلام کرد.

«کمرجان» در دوره ۶ماهه توانسته ۱۱میلیون و ۸۸۳هزار و ۵۵۳ متر از محصولات خود را به مبلغ ۴۹میلیارد و ۹۹۲میلیون ریال برساند که سود ناخالص از این محل را ۱۳میلیارد و ۹۰۸میلیون ریال اعلام کرده است. این در حالی است که «کمرجان» برای ۶ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ پیش‌بینی کرده است که فروش محصولات خود را به ۱۹میلیون و ۱۳۹هزار و ۱۴۸متر به مبلغ ۷۱میلیارد و ۳۰۴میلیون ریال برساند.

این شرکت در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که طی سال مالی مورد گزارش فروش طبق روال عادی و با ظرفیت کامل انجام می پذیرد و پیش بینی می شود که حجم فروش حدود ۴درصد و از نظر مبلغ ۱۱درصد و تولید حدود یک درصد نسبت به سال مالی قبل رشد داشته باشد. همچنین نرخ فروش محصولات در ۶ ماهه آتی نسبت به میانگین عملکرد ۶ ماهه حدود ۱۳درصد رشد خواهد داشت و نرخ خرید مواد اولیه در ۶ماهه آتی نسبت به میانگین عملکرد ۶ماهه حدود ۱۰درصد رشد خواهد داشت. علاوه بر این پیش بینی می شود که بهای تمام شده عوامل تولید نسبت به میانگین عملکرد ۶ماهه حدود ۱۳درصد رشد داشته باشد.

عناوین برگزیده