تاریخ: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۸
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۵۱۳۸۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

برنامه های معین اقتصادی راین هیچ آورده ای برای مردم شهر ندارد

می متالز - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، با ابراز تاسف از اینکه برنامه های مس چیزی برای مردم راین در نمی آورد، تاکید کرد: باید دنبال برنامه جدید عملیاتی باشیم.
برنامه های معین اقتصادی راین هیچ آورده ای برای مردم شهر ندارد

به گزارش می متالز، دکتر محمدرضا پورابراهیمی، امروز (۳۱ مرداد) در نشست مشترک ستاد فرماندهی اقتصادمقاومتی استان و موانع رفع تولید شهر راین در سخنانی با بیان اینکه انتظارات مردم راین از معین اقتصادی آن که مس باهنر است اصلاً اجرایی و فراهم نشده، تاکید کرد:  تعیین تکلیف معین اقتصادی یکی از دستور کارهای این جلسه است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از اینکه از برنامه های مس چیزی برای مردم راین در نمی آید و باید دنبال برنامه جدید عملیاتی باشیم؛ تصریح کرد: آگهی های این شرکت را بقیه هم می توانند بزنند، باید برنامه عملیاتی که تعهد مس باشد داشته باشیم و در این راستا یک جلسه با حضور مدیرعامل و هیئت مدیره مس با استاندار برگزار شود.

دکتر پورابراهیمی، مجوز ورود بخش خصوصی برای ارگ و آبشار راین را از دیگر محورهای جلسه دانست و افزود: حوزه زیرساخت مخابرات در راین و روستاها اصلاً مناسب نیست.

وی بیان کرد: اولویت بهسازی محور راین - گزک یکی از اولویت ها است؛ دو تا سه کیلومتر از محور صاحب آباد برای اتصال راین به بردسیر مانده که در صورت اتمام یک شاهراه ارتباطی خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری از  اینکه باید توسعه در بخش های مختلف را فراهم کرد؛ بیان داشت: در خصوص  واگذاری زمین به جوانان فاقد مسکن در راین نیز اقدام می شود.

عناوین برگزیده