تاریخ: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۲۴
بازدید: ۳۰۴
کد خبر: ۵۲۰۴۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کارخانه سیمان بیارجمند به چرخه تولید برمی‌گردد

می متالز - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: کارخانه سیمان بیارجمند به‌زودی فعالیت‌های تولیدی خود را از سر می‌گیرد.
کارخانه سیمان بیارجمند به چرخه تولید برمی‌گردد

به گزارش می متالز، حبیب‌الله خجسته‌پور در سفر به بیارجمند و دیدار با حجت الاسلام احمدی، امام‌ جمعه این شهر از بررسی مشکلات این واحد تولیدی بزرگ خبر داد و اظهار کرد: به زودی با تزریق تسهیلات این مجموعه بزرگ تولیدی آغاز به کار خواهد کرد.

وی بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان تاکید و تصریح کرد: تمامی سرمایه گذارانی که در این استان کار اقتصادی انجام می دهند، سربازان جبهه اقتصادی هستند و باید به صورت ویژه آنها را کمک و حمایت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بر لزوم تسریع در خدمات‌دهی به مردم تاکید کرد و افزود: از منظر مدیریت استان هیچ تفاوتی بین شهرستان‌های مختلف استان نیست.

وی ادامه داد: برای ما هیچ شهرستان و بخش و منطقه ای ارجحیتی بر دیگری ندارد و از دید ما تمامی نقاط استان یکسان هستند و رسیدگی به مطالبات همه مردم را فارغ از موقعیت جغرافی‌ و خطوط سیاسی بر خود واجب می‌دانیم.

خجسته‌پور با بیان اینکه دولتمردان ما در راه خدمت کردن به مردم لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند، ادامه داد: دشمنان نظام هر روز روش جدیدی را برای ضربه وارد کردن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فشار بر مردم امتحان می‌کند، لذا در این شرایط باید با حفظ وحدت و همدلی به یاری سربازان جبهه اقتصادی برویم.

وی از جنگ اقتصادی دشمن به عنوان یک جنگ تمام‌عیار نام برد و افزود: تولیدگران و فعالان اقتصادی سربازان این جنگ به شمار می روند و لذا همه ما وظیفه داریم از آنها حمایت و پشتیبانی کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه در جنگ اقتصادی نیازمند قناعت و تلاش و کوشش بیشتری هستیم خاطرنشان کرد: بی‌شک انقلاب اسلامی از این شرایط نیز با موفقیت عبور کرده و در گام دوم انقلاب مسیر را استوار تر طی خواهیم کرد.

وی از رصد خطبه‌های ائمه‌ جمعه استان خبر داد و گفت: همه تلاش خود را برای رفع مشکلات مطرح شده به کار می‌گیریم.

خجسته‌پور با اشاره به مشکلات بخش بیارجمند در حوزه راه‌های ارتباطی گفت: راه‌ها از مهمترین زیرساخت‌ها در هر ‌منطقه هستند و انشالله با تلاش مجموعه راه و شهرسازی شرق استان مشکلات این بخش نیز رفع خواهد شد.

عناوین برگزیده