تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۵۳
بازدید: ۳۰۷
کد خبر: ۵۲۱۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بمناسبت هفته دولت انجام شد:

بهره برداری از 4 طرح صنعتی در سنندج

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در چهارمین روز از هفته دولت از بهره برداری 4 طرح صنعتی با اشتغالزایی بالغ بر 37 نفر در شهرستان سنندج خبر داد.
بهره برداری از 4 طرح صنعتی در سنندج

به گزارش می متالز، محمد دره وزمی در مراسم بهره برداری از شرکت صنعت گستر ساینا گفت: این واحد در زمینی به مساحت 900 متر مربع و با سرمایه بالغ بر شش هزار و 740 میلیون ریال اجرا شده است.

دره وزمی با بیان اینکه این واحد تولیدی با تسهیلات سه میلیارد ریالی برای 13نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد کرده است، افزود: در این واحد بالغ بر 80 تن انواع گردگیرها از لاستیک ولکانیزه شده در سال تولید و روانه بازارهای مصرف می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در مراسم بهره برداری از شرکت تیشک طلایی زریوار افزود: این پروژه با ظرفیت 300 تن انواع فرآورده های حجیم شده برپایه ذرت درسال در زمینی به مساحت 800 مترمربع در شهرک صنعتی شماره یک سنندج اجرا شده است.

دره وزمی خاطر نشان ساخت: برای راه اندازی این واحد تولیدی بالغ بر 30 میلیارد و 435 میلیون ریال سرمایه گذاری شده که برای 5 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

وی در مراسم افتتاح واحد تولیدی احمدی گفت: فعالیت این واحد در زمینه تولید کابینت از چوب و اوراق فشرده است که در سال بالغ بر 300 تن فرآورده های چوبی را در مساحت 350 مترمربع تولید می کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان عنوان کرد: سرمایه گذاری مستقیم این طرح بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال بوده که برای 7 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

دره وزمی در جریان بهره برداری از شرکت صنایع غذایی سواره چیای مریوان خاطر نشان ساخت: این شرکت با تولید سالیانه دو هزار تن قند کله و شکسته، مستقیما برای 12 نفر شغل ایجاد کرده است.

وی عنوان کرد: این طرح با سرمایه گذاری 13 میلیارد ریال و تسهیلات 8 میلیارد ریالی در زمینی به مساحت یک هزار و 290متر مترمربع فعالیت می کند.

عناوین برگزیده