تاریخ: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۳:۰۳
بازدید: ۴۷۱
کد خبر: ۵۵۰۳۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در پی دستور رییس جمهور:

مدیرعامل سابق چند شرکت معروف، سکاندار سهم 83 تومانی شد + سوابق

می متالز - در پی دستور رییس جمهور، مدیرعامل سابق شرکت های معروفی چون آزمایش، پارس الکتریک، ارج و عضو هیات مدیره پرسپولیس، سکاندار سهم 83 تومانی و پرحاشیه فرابورسی هپکو شد.
مدیرعامل سابق چند شرکت معروف، سکاندار سهم 83 تومانی شد + سوابق

به گزارش می متالز، سازمان خصوصی‌ سازی از معرفی ابوالفضل روغنی گلپایگانی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت هپکو (با قیمت 83 تومانی هر سهم) خبر داد و اعلام کرد: پیرو برگزاری جلسه ۷ شهریور ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید در استان مرکزی به ریاست وزیر صنعت و نیز نشست هفته قبل در مورد هماهنگی و پیگیری تصمیمات این جلسه که در محل این وزارتخانه برگزار شد، در خصوص ادامه مسوولیت سازمان خصوصی‌ سازی برای تعیین مدیریت شرکت هپکو، مراتب مورد تصمیم‌گیری واقع و جلسات متعددی با سهامدار کنونی (عمده) هپکو در محل سازمان خصوصی‌ سازی برگزار شد که بر این اساس با مدیر معرفی شده (پیشنهادی) از سوی استانداری استان مرکزی مذاکرات لازم صورت و در نهایت توافقات لازم صورت گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.

روغنی گلپایگانی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت هپکو تعیین و مقرر شد سایر اعضای هیات مدیره نیز با معرفی وی و توافق سازمان خصوصی‌ سازی و سهامدار عمده به‌ فوریت منصوب شوند. همچنین موضوع انتخاب و تعیین مدیرعامل و اعضای هیات مدیره جدید در این شرکت فرابورسی مورد موافقت سهامدار عمده هپکو است و مقرر شد حداکثر ظرف ۲۴ ساعت نسبت به انجام تشریفات ثبت قانونی آن توسط وی اقدام شود.

روغنی گلپایگانی 58 ساله و اهل اراک، دارای سوابقی چون عضو هیات مدیره پرسپولیس در سال 96، رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی، مدیرعامل شرکت های بسته بندی پارس، کمپرسورسازی، کفش بلا، آزمایش، پارس الکتریک، ارج، کارتن پلاست و چوب و کاغذ مازندران، رئیس انجمن لوازم خانگی و... است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده