تاریخ: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۱۰
بازدید: ۲۴۳
کد خبر: ۵۵۱۸۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

افتتاح کارخانه سیمان بیارجمند تا سال آینده

می متالز - نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از تلاش برای بهسازی راه‌های ارتباطی در بخش بیارجمند خبر داد و گفت: در همین راستا بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان اعتبار جهت بهسازی مسیر بیارجمند به کاشمر اختصاص یافته است.
افتتاح کارخانه سیمان بیارجمند تا سال آینده

به گزارش می متالز، سیدحسن حسینی شاهرودی در جمع عزاداران سرور و سالار شهیدان در بیارجمند اظهار کرد: علاوه بر این به‌منظور بهسازی محور دستجرد به بیارجمند بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

وی از تلاش برای تحقق توسعه در این منطقه خبر داد و افزود: باید تلاش کنیم تا با اجرای طرح‌های مناسب و ایجاد زیرساخت‌های لازم، زمینه مهاجرت معکوس اهالی بیارجمتد را به این متطقه فراهم کنیم.

نماینده مردم شاهرود و میامی به گازرسانی به مناطق روستایی این بخش اشاره کرد و گفت: یکی از برکات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی، نعمت گاز است که بحمدلله در حال حاضر از بیارجمند تا روستای هدف گردشگری قلعه بالا گازرسانی شده و امیدواریم با تلاش بیشتر بتوانیم کل این بخش را از نعمت گاز برخوردار کنیم.

حسینی شاهرودی از کارخانه سیمان بیارجمند به عنوان یک طرح بزرگ نام برد و وعده داد: این پروژه صنعتی مهم تا سال آینده آغاز به کار کند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: تامین منابع مالی کارخانه سیمان بیارجمند پیگیری و این پروژه تمدید قرارداد شد و انشالله تا یک‌سال آینده مشکلات این کارخانه مرتفع خواهد شد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده