تاریخ: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۵۳
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۵۶۵۱۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ثبت‌نام واحد‌های تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید در استان سمنان آغاز شد

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز ثبت‌نام واحد‌های تولیدی استان سمنان برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سال جاری خبر داد.
ثبت‌نام واحد‌های تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید در استان سمنان آغاز شد

به گزارش می متالز، بهروز اسودی پیش از ظهر امروز در یکصد و هشتاد و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان اظهار داشت: تسهیلات رونق تولید به همه واحد‌های تولیدی استان سمنان که شرایط ثبت‌نام در این طرح را داشته باشند، پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به الکترونیکی بودن فرایند ثبت‌نام از واحد‌های تولیدی گفت: متقاضیان باید درخواست خود را در سامانه بهین باب ثبت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: درخواست متقاضیان موردبررسی از سوی کمیته بررسی تسهیلات و تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی قرار می‌گیرد و در صورت تائید به بانک معرفی می‌شوند.

اسودی با تأکید بر حمایت از بخش تولید گفت: تمام تلاش خود را برای رفع مشکل نقدینگی واحد‌های تولیدی استان انجام می‌دهیم.

 

8900 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان پرداخت می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: بسته تسهیلات رونق تولید در استان سمنان ابلاغ‌شده است و این مهم برای هموارسازی بستر تولید ملی و همچنین حمایت از بنگاه‌های اقتصادی در راستایی تحقق شعار سال اجرا می‌شود.

اسودی از جمله مواردی که در بسته تسهیلات رونق تولید در سال جاری مدنظر قرارگرفته است و در اولویت نخست قرار دارد را تأمین سرمایه در گردش بنگاه‌های اقتصادی، تأمین تسهیلات موردنیاز برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی 60 درصد و تأمین مالی طرح‌های بازسازی و نوسازی عنوان کرد.

وی بیان داشت: باید اعتبارات مورد نیاز برای تحقق اهداف بسته تسهیلات رونق تولید تخصیص یابد تا شاهد تحقق آن در سال جاری باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از معرفی 37 واحد تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل خبر داد و گفت: 8هزار و 900 میلیارد ریال به این تعداد واحد تولیدی متقاضی پرداخت می‌شود.

عناوین برگزیده