تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۵۱
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۵۶۶۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون امور اقتصادی استاندار اصفهان عنوان کرد:

لزوم کمک همه دستگاه‌ها به رونق تولید

می متالز - معاون امور اقتصادی استاندار اصفهان با تأکید بر لزوم کمک همه دستگاه‌ها به رونق تولید در استان گفت: همه سازمان ها باید کمک کنند تا تولیدی پر رونق در سالی که به این نام است داشته باشیم.
لزوم کمک همه دستگاه‌ها به رونق تولید

به گزارش می متالز، حسن قاضی عسگر در نشست افتتاح نمایشگاه رونق تولید در جمع خبرنگاران افزود: باید موانع شناسایی و رفع شوند تا تولیدکننده با فراغ بال به تولید خود بپردازد و درگیر مشکلات موجود نشود.

وی افزود: معتقدم که باید مقداری مسیر صنایع دفاعی را الگو قرار دهیم تا تولید داخل قوی شود زیرا صنایع دفاعی به حدی به بلوغ رسیده‌اند که دشمن روی آن‌ها حساب می‌کند و باعث افتخارند.

معاون امور اقتصادی استاندار اصفهان تصریح کرد: در کشورهای پیشرفته بعضی از فناوری‌های دفاعی پس از چند سال با کاربرد تجاری وارد جامعه می‌شود و این به توسعه صنعتی سرعت می‌دهد.

وی گفت: باید عاقلانه‌تر و با تدبیر بیشتر در سطح اقتصاد رفتار کنیم تا بتوانیم به جمع ۲۰ اقتصاد برتر دنیا اضافه شویم و این کار غیرممکنی نیست و تنها لازم است برخی سیاست‌های اقتصادی اصلاح شوند. باید در مجموعه‌های دولتی "هسته‌های دانا" تشکیل شود

قاضی عسگر تصریح کرد: خواهش ما از صنایع دفاعی این است که فناوری‌هایی که امکان تجاری‌سازی دارد را وارد چرخه تولید برای مصارف غیر کنند و به بسیاری از صنایع تولیدی که درگیر تأمین تجهیزات یا فناوری‌های خاص هستند کمک کنند.

عناوین برگزیده