تاریخ: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۳۸
بازدید: ۲۵۶
کد خبر: ۵۶۸۵۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

شرکت سیمان هرمزگان در بین ۴۰ شرکت برتر بورس ایران

می متالز - طبق اعلام سازمان بورس و اوراق بهادار شرکت سیمان هرمزگان در رتبه هجدهم از بین ۴۰ شرکت برتر بورس ایران در سال ۱۳۹۷ قرار گرفت.
شرکت سیمان هرمزگان در بین ۴۰ شرکت برتر بورس ایران

به گزارش می متالز، این شرکت توانست با عملکرد مثبت خود در سال گذشته، در رتبه هجدهم از بین ۴۰ شرکت برتر بورس ایران در سال ۱۳۹۷ قرار بگیرد. این انتخاب به علت بهبود قابل ملاحظه در عملکرد مالی شرکت نسبت به سال قبل و از میان شرکت های پذیرفته شده نزد بورس تهران و فرابورس ایران صورت گرفته است.

در تاریخ ۲۵ شهریور جلسه ای با حضور دکتر علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دکتر شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به منظور ارائه دستاوردها و اقدامات مثبت انجام شده که منجر به بهبود عملکرد شرکت های مذکور شده است در سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.

در این جلسه، مدیران ۴۰ شرکت برتر بورس از جمله دکتر مهدی باشتی مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان به دعوت دکتر شاپور محمدی در سازمان بورس و اوراق بهادار حضور یافته و گزارشی از دلایل موفقیت های شرکت های مذکور در عملکرد مالی که منجر به این انتخاب شد، ارائه کردند.

لازم به ذکر است با توجه به تجربیات بورس‌های اوراق بهادار در سطح بین‌الملل، شناسایی شرکت‌های ممتاز یا دارای موقعیت برتر اغلب بر پایه معیارهای نقدشوندگی سهام، میزان تاثیر‌گذاری شرکت بر بازار و برتری نسبت‌های مالی انجام می‌شود که شرکت سیمان هرمزگان توانست با عملکرد مثبت خود در سال گذشته، در جمع شرکت های ممتاز بورس ایران قرار گیرد.

عناوین برگزیده