تاریخ: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۱۱
بازدید: ۲۰۰
کد خبر: ۶۰۹۹۴
مرور وعده‌های مسوولان:

موعد افتتاح رسمی فاز یک آزاد راه تهران - شمال

می متالز - چیزی از مردم پنهان نداریم و وعده بی‌پایه و اساس به مردم نمی‌دهیم.
موعد افتتاح رسمی فاز یک آزاد راه تهران - شمال

به گزارش می متالز، محمد اسلامی در بازدیدی که 13 مرداد امسال تاکید کرد: چیزی از مردم پنهان نداریم و وعده بی‌پایه و اساس به مردم نمی‌دهیم.

وی افزود: برخی قصد دارند به مردم القا کنند این پروژه وعده‌ای توخالی است و عملیاتی نمی‌شود که من قطعاً این قول را به مردم می‌دهم فاز یک آزادراه تهران شمال تا پایان سال به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

او بیان کرد: طبق توافقاتی که با رئیس سابق بنیاد مستضعفان داشتیم مقرر شد قطعه یک این پروژه تا پایان شهریور امسال به اتمام رسیده و به صورت آزمایشی افتتاح شود.

اسلامی خاطرنشان کرد: شرایط فعلی و بازدید‌های به عمل آمده نشان می‌دهد عملیات عمرانی به اتمام رسیده است و تنها نصب تجهیزات مراحل پایانی خود را طی می‌کنند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به این‌که این اتوبان یک مسیر هوشمند است نیازمند یک سری مقدمات از جمله نصب دوربین کنترل ترافیک و مدار بسته، سیستم مدیریت راه‌ها، سیستم مدیریت تونل و ...تجهیزات برای عبور مرور مردمی است.

او ادامه داد: برای افتتاح این آزادراه ۲ مرحله در نظر گرفته‌ایم که ابتدا پایان فصل تابستان افتتاح آزمایشی آن صورت می‌گیرد و سپس با عبور از مرحله آزمایشی، مرحله رسمی افتتاح آن تا پایان سال با حضور رئیس جمهور عملیاتی خواهد شد.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده