تاریخ: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۸
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۶۱۱۳۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
در بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از ایران خودرو مطرح شد:

تأکید بر افزایش کیفیت و امنیت خودروهای داخلی

می متالز - نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس گزارش های ارائه شده، گروه صنعتی ایران خودرو با ۶۰ هزار نیروی کار حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد که برنامه ریزی ها برای کاهش میزان بدهی ها انجام شده است.
تأکید بر افزایش کیفیت و امنیت خودروهای داخلی

به گزارش می متالز، سید حسن علوی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس دبا اشاره به بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: اعضای این کمیسیون امروز از بخش های مختلف این گروه خودروسازی به ویژه محصولات و دستاوردهای جدید آن بازدید کردند.

تأکید بر افزایش کیفیت و امنیت خودروهای داخلی برای کاهش تلفات تصادفات جاده ای

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همواره یکی از عوامل اصلی بروز تصادفات جاده ای، مسئله کیفیت خودرو مطرح می شود، حال اعضای کمیسیون عمران مجلس در بازدید از گروه صنعتی ایران خودرو از نزدیک در جریان روند تولید خودرو قرار گرفتند. در این جلسه تأکید شد که برای کاهش تلفات تصادفات جاده ای باید خودروسازان بیش از گذشته در راستای افزایش کیفیت و امنیت خودروهای تولیدی حرکت کنند.

برنامه ریزی ایران خودرو برای ارتقا کیفیت و سطح امنیت خودروهای تولیدی

وی گفت: همچنین مدیران گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه این بازدید و در نشستی، گزارشی از برنامه ریزی این شرکت برای ارتقا کیفیت و سطح امنیت خودروهای تولیدی ارائه کردند، البته به نظر می رسد که این شرکت در مسیر قابل قبولی برای بهبود وضعیت تولیدات قرار گرفته است.

ایران خودرو حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: بر اساس گزارش های ارائه شده، گروه صنعتی ایران خودرو با ۶۰ هزار نیروی کار حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد که برنامه ریزی ها برای کاهش میزان بدهی ها انجام شده است.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: امیدواریم که خودروسازان داخلی تمام تلاش و برنامه ریزی خود را برای ارتقا سطح کیفی و امنیت تولیدات خود  به کار گیرند تا در آینده ای نزدیک شاهد کاهش چشمگیر آمار تصادفات در کشور باشیم.

عناوین برگزیده