تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۳۵
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۶۱۳۹۶

سخنان استاندار آذربایجان‌شرقی نقل قولی از سفر نوبخت بود

می متالز - روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی در واکنش به انتشار خبری مبنی بر گلایه استاندار از رییس سازمان برنامه و بودجه در جشنواره شهید رجایی اعلام کرد سخنان پورمحمدی در این رویداد، نقل قولی درباه برخورد با تعلل پیمانکاران طرح دو خطه کردن راه آهن میانه - تبریز در سفر اخیر نوبخت به این خطه بوده است.
سخنان استاندار آذربایجان‌شرقی نقل قولی از سفر نوبخت بود

به گزارش می متالز، در بیانیه روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی آمده است: در پی انتشار خبری با مضمون "گلایه استاندار آذربایجان شرقی از رئیس سازمان برنامه و بودجه" به آگاهی می‌رساند، در جریان برنامه های سفر اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان آذربایجان شرقی، استاندار از تعلل پیمانکاران برخی پروژه‌ها ازجمله خط ‌آهن میانه- بستان‌آباد انتقاد و تصریح می کند که در صورت ادامه این تعلل و عدم افتتاح پروژه تا دو ماه آتی، نسبت به پیگرد قضائی آنها اقدام می شود.

بیانیه حاکی است: سخنان استاندار آذربایجان شرقی در اختتامیه جشنواره شهید رجایی نیز، که مورد توجه رسانه ها قرار گرفت، درواقع نقل قولی از مذاکرات برنامه های سفر یاد شده و تأکید مجدد بر لزوم تسریع در اجرای این پروژه بوده است، که متأسفانه با سوءبرداشت برخی رسانه‌ها، به شکل متفاوتی انعکاس یافت؛ البته رسانه‌های اصلی منتشر کننده این خبرنادرست، با توضیح روابط عمومی استانداری، نسبت به اصلاح خبر خود اقدام کردند.

در بیانیه اضافه شده است: در حقیقت، از آنجا که تأخیر و تعلل در اجرای پروژه ها، در نزد افکار عمومی قابل پذیریش نیست، استاندار آذربایجان شرقی  در خصوص تعلل پیمانکاران و مجریان پروژه خط ‌آهن میانه - بستان‌آباد هشدار داده و سخن ایشان، ناظر به سازمان برنامه و بودجه نبوده است.

شایان ذکر است، در جریان سفر ۲ هفته قبل رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان، استاندار آذربایجان شرقی، از مساعدت‌های این سازمان نسبت به تأمین منابع مالی پروژه‌های استان نظیر مترو، آزادراه تبریز- بازرگان، بزرگراه تبریز- اهر و سایر پروژه‌ها، قدردانی و بر تلاش جدی پیمانکاران همه پروژه‌ها برای بهره‌برداری از آنها در موعد مقرر تأکید کرد.

محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی، در سفر ۲ هفته قبل محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه، به آذربایجان شرقی و در جریان بازدید وی از طرح دو خطه کردن راه آهن میان- ت بریز نسبت به هر گونه تعلل در اجرای این طرح توسط پیمانکاران هشدار داد که خبر آن همان موقع در رسانه ها منتشر شد. 

پورمحمدی روز گذشته نیز در جشنواره شهید رجایی در سازمان برنامه و بودجه استان با یادآوری اظهاراتش در سفر اخیر نوبخت، بار دیگر تاکید کرد که با هر گونه تعلل در اجرای طرح خط اهن میانه  - تبریز برخورد می کند که این اظهارات توسط برخی از رسانه های محلی به گونه ای منعکس شد که انگار خطاب استاندار آذربایجان شرقی به نوبخت بوده است.

عناوین برگزیده