تاریخ: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۰۰
بازدید: ۹۱
کد خبر: ۶۱۴۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

استیضاح وزیر صمت به مصلحت نیست/ رحمانی در این مدت کوتاه کارنامه کاری درخشانی داشته است

می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:با وضعیت کنونی کشور، استیضاح خیلی به مصلحت نیست هرچند که فعالیت وزیر در حوزه صنعت باید شتاب بیشتری داشته باشد و همه ما باید در این زمینه کمک کنیم و موانع را از سر راه آقای رحمانی برداریم.
استیضاح وزیر صمت به مصلحت نیست/ رحمانی در این مدت کوتاه کارنامه کاری درخشانی داشته است

به گزارش می متالز، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با وضعیت کنونی کشور، استیضاح خیلی به مصلحت نیست هرچند که فعالیت وزیر در حوزه صنعت باید شتاب بیشتری داشته باشد و همه ما باید در این زمینه کمک کنیم و موانع را از سر راه آقای رحمانی برداریم.

سیدجواد حسینی‌کیا پیرامون استیضاح وزیر صمت گفت: قطعاً ما باید به هر چیزی در شرایط خاص خودش نگاه کنیم. در این مقطع باید ببینیم قبل از اینکه آقای رحمانی وزیر صمت شوند بازار چگونه بوده و الان چطور است. به نظر بنده آقای رحمانی در این مدت کوتاه کارنامه کاری درخشانی داشته و تلاش خود را کرده است. آقای رحمانی فردی بابرنامه است و چون به قوانین آشنایی دارد، قانونمند عمل می‌کند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: مطمئن بودم و هستم که ایشان چون برنامه‌محور است مشکلات وزارتخانه را به خوبی می‌شناسد و برای رفع آنها برنامه‌ریزی می‌کند. ایشان قدمهای بسیار خوبی برای مبارزه با فساد و رانت‌خواری برداشته و دست مفسدین را کوتاه کرده است.

وی افزود: اگر کار به استیضاح بکشد آقای رحمانی نمره قبولی را خواهند گرفت. با وضعیت کنونی کشور، استیضاح خیلی به مصلحت نیست هرچند که فعالیت وزیر در حوزه صنعت باید شتاب بیشتری داشته باشد و همه ما باید در این زمینه کمک کنیم و موانع را از سر راه آقای رحمانی برداریم.

او با اشاره به جوانگرایی که در وزارت صمت صورت گرفته ادامه داد: یکی از اقدامات مثبت آقای رحمانی استفاده از نیروی کار جوان در وزارت بود. به نظرم جوانگرایی کار خوب و مفیدی است و قطعاً باید فضا را در اختیار جوانان قرار دهیم، همانطور که جنگ را هدایت کردیم این کار مهم را هم هدایت خواهیم کرد.

حسینی‌کیا در پایان خاطر نشان کرد: فکر نمی‌کنم این استیضاح رای بیاورد و با شرایط موجود تصورم بر حمایت اکثریت مجلس از وزیر صمت است و معتقدم که باید به آقای رحمانی و زیرمجموعه‌اش کمک کرد که برنامه‌های خود را دنبال کنند.

عناوین برگزیده