تاریخ: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۲
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۶۱۶۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در نیمه اول معاملات امروز رخ داد:

رکورد جدید شاخص و ارزش روز بازار شرکتهای بورسی/ بانکها پربیننده ترین شدند

می متالز - در نیمه اول معاملات امروز بازار سهام، رکورد جدیدی برای شاخص و ارزش روز بازار شرکت های بورسی به دست آمد و بانک ها در فهرست پر بیننده ترین نمادها جای گرفتند.
رکورد جدید شاخص و ارزش روز بازار شرکتهای بورسی/ بانکها پربیننده ترین شدند

به گزارش می متالز، بازار سهام بعد از جهش بیش از 9 هزار تایی دیروز شاخص، امروز هم به سیر صعودی ادامه داد و با افزایش قیمت سهام اکثر شرکت های بزرگ، رکوردهای جدیدی را به ثبت رساند.

براساس این گزارش، بررسی آمارها در نیمه اول معاملات امروز (از ساعت 9 الی 10:30) نشان می دهد شاخص بورس با رشد 6604 واحدی، رکورد 327 هزار واحدی اول مهر را جابجا کرده و به بیش از 328 هزار و 664 واحدی رسید که رقم جدیدی برای دماسنج بازار به شمار می رود.

از سوی دیگر ارزش روز بازار سهام شرکت های بورسی از مرز 12 هزار و 26 هزار میلیارد تومان عبور کرده است.

این رشد ناشی از اثر مثبت 697 تا 315 واحدی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، ملی مس، پتروشیمی پارس، فولاد مبارکه، پالایشگاه های تهران و بندرعباس و پارسان بود.

همچنین در حالی طی یک ساعت نیم اول داد و ستد امروز، ارزش معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی بیش از 910 و 420 میلیارد تومان بوده که سهام بانک های ملت، صادرات، تجارت، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد و ساپیا، در گروه پربیننده ترین های بورس قرار گرفته اند.

در فرابورس هم شرکت های ذوب آهن، بانک دی، کاغذ پارس، پخش هجرت، سمگا، ریل پرداز سیر و بیمه دی در فهرست پربازدیدترین نمادها جای دارند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده