تاریخ: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۵۱
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۶۱۷۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران:

اجازه دست اندازی به زمین های نمایشگاه به بهانه ترافیک را نمی دهیم

می متالز - بهمن حسین زاده، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: عده ای تمایل دارند به بهانه ترافیک به زمین های نمایشگاه دست اندازی کنند که ما حافظ بیت المال هستیم و اجازه نخواهیم داد.
اجازه دست اندازی به زمین های نمایشگاه به بهانه ترافیک را نمی دهیم

به گزارش می متالز، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن حضور در نشست تخصصی بررسی و تدوین لوایح کاربردی برای حل گره های ترافیک تهران به همکاری های شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران با شهرداری تهران در کاهش حجم ترافیک در حاشیه محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران اشاره کرد و افزود : اخیرا ۶ هزار متر زمین از طرف شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در اختیار شهرداری قرار گرفت تا با راه اندازی پی ارتباطی میان بزرگراه چمران و محله ولنجک از حجم ترافیک قسمت شمال نمایشگاه کاسته شود.

وی ادامه داد: همچنین تفاهمنامه ای با شرکت مترو منعقد شده که یک یا دو ایستگاه قطار شهری در اطراف محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران راه اندازی شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: علاوه بر این ما در برگزاری هر کدام از نمایشگاه ها مشاوره ترافیکی دریافت می کنیم تا از حجم ترافیک اطراف شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران کاسته شود.

حسین زاده از ارائه پیشنهاد برای برگزاری نمایشگاهی در مورد فعالیت های مربوط به کاهش ترافیک در حاشیه کنفرانس ترافیک در اسفند ماه خبر داد و گفت: شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران آمادگی ارائه یک سالن اختصاصی برای حضور استارت آپ های در این زمینه را نیز دارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران در پایان اظهار داشت: عده ای تمایل دارند به بهانه ترافیک به زمین های نمایشگاه، دست اندازی کنند که ما حافظ بیت المال هستیم و اجازه نخواهیم داد.

عناوین برگزیده