تاریخ: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۱۹
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۶۱۹۴۱
خدابخشی در تذکر شفاهی مطرح کرد؛

روستاهای الیگودرز در حسرت جاده دسترسی

می متالز - نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: ۴۰ سال از عمر انقلاب می گذرد، علیرغم خدمات ارائه شده اما مردم برخی روستاهای شهرستان الیگودرز هنوز در حسرت جاده دسترسی هستند.
روستاهای الیگودرز در حسرت جاده دسترسی

به گزارش می متالز، محمد خدابخشی در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه، 22 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: 40 سال از عمر انقلاب می گذرد، علیرغم خدمات ارائه شده اما مردم برخی روستاهای شهرستان الیگودرز هنوز در حسرت جاده دسترسی هستند.

وی ادامه داد: 6 ماه از وقوع سیل در استان لرستان می گذرد اما برخی از جاده های شهرستان آنچنان که باید بازسازی نشده اند در حال حاضر تنها راه موجود برای انتقال آذوقه زمستان مردم و احشام برخی روستاها از طریق بالگرد امکان پذیر است.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: پل عشایری شیرک و چال امامزاده داوود که بر اثر سیل تخریب شده تاکنون بازسازی نشده است و با وجود تمام این مشکلات سفر وزیر راه و شهرسازی به الیگودرز 4 مرتبه لغو شده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: 5 راهدارخانه تازه ساز شهرستان الیگودرز منتظر مجهز شدن به ماشین آلات لازم هستند تا قبل از شروع بارندگی های فصل پاییز آماده ارائه خدمات باشند.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گزارشی توسط کمیسیون عمران در خصوص شرایط استان ها بعد از وقوع سیل تهیه شود، نباید که استان ها شرایط سخت بعد از سیل را بگذرانند و بعدا اقدامات صورت بگیرد.

عناوین برگزیده