تاریخ: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۵۲
بازدید: ۵۳۷
کد خبر: ۶۴۱۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نگاهی به عملکرد "فلوله" در مهر ماه؛

حبابی که همچنان جا برای تخلیه دارد

می متالز - شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران که در ۶ ماه ابتدایی سال مالی ۱۳۹۸ موفق به ثبت فروشی ۸۴۲ میلیارد ریالی شده بود در مهر ماه، با فروش ۱۷۷ میلیارد ریالی محصولات خود، عملکرد متوسطی را به ثبت رساند.
حبابی که همچنان جا برای تخلیه دارد

به گزارش می متالز، شاید گزارش ۶ ماهه شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران مهر تاییدی بر وجود حباب در بسیاری از سهام ریز و درشت بازار سرمایه در ماه‌های گذشته بود.

تحقق تنها ۴ ریال سود خالص در عملکرد ۶ ماهه و قیمت‌های در حدود ۱۸۰۰۰ ریالی سهام این شرکت اگر چه تا حدودی گویای افت در حدود ۴۰ درصدی هفته‌های اخیر بوده، اما افت قیمت لوله‌های‌نشکن این شرکت در مهرماه نیز شرایط نامطلوب این شرکت را بیش از پیش آشکار می‌سازد.

شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران که در ۶ ماه ابتدایی سال مالی ۱۳۹۸ موفق به ثبت فروشی ۸۴۲ میلیارد ریالی شده بود در مهرماه، با فروش ۱۷۷ میلیارد ریالی محصولات خود، عملکرد متوسطی را به ثبت رساند.

همانگونه که در جدول نیز ملاحظه می‌شود کاهش نرخ‌های فروش لوله‌های نشکن در مهرماه در مقایسه با شهریورماه از اصلی‌ترین دغدغه‌های سهامداران شرکت در ماه‌های آتی خواهد بود.

لازم به ذکر است، شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران در ۷ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۸ موفق به ثبت فروش ۱.۱۰۹ میلیارد ریالی و ۹.۳۶۶ تنی لوله‌های نشکن شده است.

عناوین برگزیده