تاریخ: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۵۵
بازدید: ۲۲۲
کد خبر: ۶۶۱۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ارتباط صنعت با دانشگاه تنها راه استقلال اقتصاد کشور است

میم تالز - رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی گفت: تنها راه استقلال اقتصادی کشور ارتباط صنعت با دانشگاه است و امیدواریم این تعاملات روز به روز افزایش یابد.
ارتباط صنعت با دانشگاه تنها راه استقلال اقتصاد کشور است

به گزارش می متالز، بخشعلی معصومی روز پنجشنبه در حاشیه هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: دانشگاه پیام نور همانند سال های قبل در این دوره از نمایشگاه نیز حضور فعال دارد.

وی ادامه داد: دانشگاه های پیام نور در زون های مختلف حضور یافته و بیشتر طرح های فناورانه و ایده های دانشجویی این دانشگاه است که در این نمایشگاه حضور دارند.

معصومی  گفت: مراکز نوآوری در دانشگاه های پیام نور هشترود، ملکان، عجب شیر و تبریز به صورت فعال در نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی حضور یافته اند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم سرمایه گذاران طرح های فناورانه ارایه شده را تجاری سازی کنند تا تبدیل علم به ثروت انجام یابد.

رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی با بیان اینکه سیستم آموزشی این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه ها متفاوت تر است و رشته های فنی کمتری در این دانشگاه ارایه می شود، گفت: با این وجود دانشگاه پیام نور استان مشارکت فعالی با صنایع مختلف دارد.

وی ادامه داد: این دانشگاه با وزارت صنعت، معدن و تجارت و انجمن کارفرمایان تفاهم نامه های همکاری منعقد کرده و فعالیت خوبی در حوزه ارتباط دانشگاه با صنایع دارد.

هفتمین نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی فردا در نمایشگاه بین المللی تبریز به پایان می رسد.

عناوین برگزیده