تاریخ: ۱۶ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۲۷
بازدید: ۲۶۴
کد خبر: ۶۶۶۷۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

بازدید خداداد غریب پور، معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو به همراه هیات همراه از شرکت فولاد امیرکبیر کاشان

می متالز - نشست مشترک خداداد غریب پور، معاون محترم وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو به همراه ساداتی نژاد، نماینده مردم شریف کاشان و آران و بیدگل در مجلس، عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه، احمدیه، رئیس سازمان صنعت و معدن تجارت اصفهان و سایر مسوولین پس از بازدید از خط تولید از شرکت فولاد امیرکبیر کاشان برگزار شد.
بازدید خداداد غریب پور، معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو به همراه هیات همراه از شرکت فولاد امیرکبیر کاشان

به گزارش می متالز، در این نشست ابتدا آقای قنواتی گزارشی از روند عملکرد شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، از رشد تولید و فروش و صادرات محصولات شرکت فولاد امیرکبیر کاشان گفتند: این شرکت در سال گذشته با پرداخت ۲۰۶ تومان بابت هر سهم، بالاترین سود را در بین شرکت های فولادی داده است.

این شرکت در۳ ماهه اول امسال بیش از ۴۵ میلیارد تومان سود خالص داشته است.

وی  با اشاره رتبه ی ارزشمند شفافیت شرکت در گزارش دهی و امور مالی گفتند: این شرکت در تعاملات، ارتباطات و مسوولیت های اجتماعی بسیار موفق عمل کرده است و با اشاره به ثبت رکوردهای تولید درسال جاری در قسمتها و نواحی مختلف تولید گفتند: در ۳ ماهه اول امسال در بخش اسیدشویی ۳ درصد، در بخش نورد سرد ۱۱ درصد و دربخش گالوانیزه ۱۱ درصد افزایش داشته است، همچنین افزودند: طرح توسعه ۳۰۰ هزار تنی گالوانیزه این شرکت در اجرای هماهنگ طرح های توسعه گروه فولاد مبارکه در برنامه آتی این شرکت می باشد.

سپس عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان نیز در این برنامه گفتند: فولاد امیرکبیر که سهم ۵۳ درصدی آن متعلق به فولاد مبارکه است برنامه اجرای طرح جدید ۳۰۰ هزار تنی ورق گالوانیزه را پیش رو دارد. ایشان تاکید کردند: این طرح در راستای اهداف کلان فولاد مبارکه و به صورت یکپارچه تعریف شده تا سهم ۲۰ درصدی از تولید ورق گالوانیزه را همچنان در اختیار داشته باشد.

سپس ساداتی نژاد نماینده محترم مردم کاشان در مجلس نیز از نگرش خروج دولت از رقابت با بخش خصوصی در معدن و صنایع معدنی استقبال کرد و‌آن را خبری خوشایند برای بخش خصوصی دانست. همچنین به دلیل موفقیتهای کسب شده در شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، از  قنواتی تشکر ویژه نمودند.

و در آخر خداداد غریب پور، رئیس هیات عامل ایمیدرو بیان نمودند موفقیت سیستم در گرو همبستگی سرمایه‌های اجتماعی، دلگرمی کارکنان و مدیران شرکت و اعتماد عمومی است که در فولادامیرکبیر شاهد آن هستیم. و تاکید نمودند: رشد تولید و همچنین کاهش مصارف انرژی در این شرکت نشان از توجه و اعتماد به نیروی انسانی می دهد.
ایشان ادامه دادند: شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با اعتماد متقابل توانسته به بومی سازی برخی قطعات و‌ تجهیزات دست یابد و در پایان از زحمات قنواتی، هیات مدیره، عظیمیان و تمامی کارکنان شرکت فولاد امیرکبیر کاشان تشکر و قدردانی نمودند.

عناوین برگزیده