تاریخ: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۳۸
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۶۶۷۴۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
شاعری:

افزایش تعرفه‌ خدمات عمومی به صلاح اقتصاد نیست

می متالز - نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش تعرفه‌ها در بازار نقش پیشران را دارد و قیمت سایر کالاها از آنها تبعیت می‌کنند.
افزایش تعرفه‌ خدمات عمومی به صلاح اقتصاد نیست

به گزارش می متالز، علی محمد شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، در خصوص افزایش تعرفه خدمات عمومی در میانه سال گفت: افزایش تعرفه خدمات عمومی موجب شوک در بازار و افزایش سایر کالاها در بازار می‌شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افزایش تعرفه خدمات عمومی در شرایط فعلی اقتصادی کشور و جامعه موجب نارضایتی مردم می‌شود، ادامه داد: افزایش قیمت کالاها و خدمات اثرات روانی به همراه دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه افزایش تعرفه‌ها در بازار نقش پیشران را دارد و قیمت سایر کالاها از آنها تبعیت می‌کنند، عنوان کرد: افزایش قیمت تعرفه خدمات عمومی موجب نارضایتی مردم، کاهش قدرت خرید و فشار اقتصادی بر جامعه می‌شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چالش‌ها و مشکلات اقتصادی در حال حاضر فشار زیادی بر مردم وارد می‌کند، گفت: از همه وزارتخانه‌ها و مسوولین در خواست دارم که باتوجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات، شوک جدید قیمتی بر مردم و بازار وارد نکنند زیرا دیگر توان آن را ندارند.

عناوین برگزیده