تاریخ: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۵۱
بازدید: ۴۲۱
کد خبر: ۶۶۷۹۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تفاهم نامه همکاری سه جانبه با ایتکو

می متالز - شرکت توربین توان گستر ایرانیان (ایتکو) در یک تفاهم نامه سه جانبه با شرکت های مس سونگون و پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی توافق کردند در پروژه های صنعتی با یکدیگر همکاری کنند.
تفاهم نامه همکاری سه جانبه با ایتکو

به گزارش می متالز، در هفتمین نمایشگاه ربع رشیدی تبریز (رینوتکس) که در هفته گذشته برگزار شد شرکت توربین توان گستر ایرانیان شرکای همکاری آینده خود را انتخاب کرد و با آن ها برای بومی سازی قطعات تجهیزات صنعتی توافق کرد.

شرکت توربین توان گستر ایرانیان در تفاهم نامه ای که با شرکت مس سونگون و پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی امضاء کرد با شرکای جدید خود توافق کرد که در زمینه طراحی، تولید و پایش تجهیزات صنعتی با یکدیگر همکاری داشته باشند.

در نمایشگاه ربع رشیدی (رینوتکس)، صنعتگران داخلی از بومی سازی قطعات تجهیزات دوار و مجموعه های صنعتی در ایتکو استقبال کردند.

یکی از تولیداتی که مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفت، برنامه ایتکو برای تولید توربو شارژر لوکوموتیو بود. ایتکو تا کنون ۳۳۰۰ قطعه توربین راستون را برای شرکت های نفتی کشور بومی سازی کرده است.

این شرکت همچنین نیروگاه همزمان تولید برق و بخار (CHP) هشت مگاوات شاهین شهر اصفهان را از مرحله طراحی تا اجرا با موفقیت انجام داده است و کلیه فرآیند های پایش، مدیریت اداره نیروگاه را توسط مهندسین ایرانی خود انجام می دهد.

در ربع رشیدی تبریز که از ۱۳ تا ۱۷ آبان در تبریز برگزار شد ۳۲۰۰ طرح، ایده و محصول فناورانه و دانش بنیان از سوی شرکت های مختلف مطرح شد.

عناوین برگزیده