تاریخ: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۳۳
بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۶۶۸۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رئیس اتاق بازرگانی زنجان معرفی شد

می متالز - با اکثریت آرای هیات نمایندگان، علی یگانه‌فرد به عنوان رئیس جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان انتخاب شد.
رئیس اتاق بازرگانی زنجان معرفی شد

به گزارش می متالز، در ششمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی استان زنجان در روز شنبه، ضمن تقدیر از خدمات غلامحسین جمیلی طی چند سال فعالیت در اتاق بازرگانی با استعفای وی موافقت و علی یگانه‌فرد به عنوان رئیس جدید این اتاق انتخاب شد.

یگانه‌فرد، پیش از این نیز به عنوان رئیس اتاق بازرگانی زنجان و نایب‌رئیس اول در دوره کنونی و عضو هیات نمایندگان ادوار مختلف اتاق بازرگانی زنجان و اتاق بازرگانی ایران و نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران و ترکیه فعالیت داشته است.

حضور در شرکت برق منطقه‌ای از سال ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۶، مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری کارکنان صنعت برق، تاسیس بیش از ۱۵ شرکت تولیدی و صنعتی در شمال‌غرب کشور، مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره شرکت مقره‌سازی و رئیس هیات‌مدیره شرکت توسعه فناوری روی از جمله سوابق علی یگانه‌فرد است.

همچنین یگانه‌فرد، رئیس هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صنعت برق، رئیس هیات‌مدیره شرکت مهندسی اندیشمند شمالغرب، رئیس هیات‌مدیره شرکت نیروآفرینان شمال‌غرب، نایب‌رئیس شرکت سیمان خمسه، نایب‌رئیس شرکت آشنا راه سماء و رئیس هیات‌مدیره شرکت صنایع روی زنجان را نیز در سوابق کاری خود دارد.

عناوین برگزیده