تاریخ: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۰۱
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۶۶۹۵۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

قرارداد ۳۶۰ دستگاه منعقد می‌شود/ مدیرعامل جدید هپکو منصوب شد

می متالز - طی جلسه مجمع عمومی هپکو، جمشید غلامی؛ مدیرعامل این شرکت شد و مقدمات قرارداد ۳۶۰ دستگاه برای این شرکت به انجام رسید.
قرارداد ۳۶۰ دستگاه منعقد می‌شود/ مدیرعامل جدید هپکو منصوب شد

به گزارش می متالز، مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو روز گذشته، هجدهم آبان ماه برگزار شد. در جلسه مجمع این شرکت جمشید غلامی به عنوان مدیرعامل و زندی و شیری به عنوان اعضای هیات مدیره هپکوی اراک انتخاب شدند.
 
ابوالفضل روغنی (مدیرعامل شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو) در این جلسه متعهد شد تا قرارداد ۳۶۰ دستگاه منعقد شود. از دیگر خبرهای این جلسه می‌توان به برنامه سازمان خصوصی‌سازی برای انتقال «تپکو» به بازار بالاتر و برنامه افزایش سرمایه این شرکت اشاره کرد.
 
بابک ضرغامی (مدیرکل دفترنظارت و پیگیری مطالبات) اظهار داشت: قرارداد ۳۶۰ دستگاه منعقد و دستور تعمیرات اساسی ۱۰۰ دستگاه نیز توسط معاون وزیر صنعت صادر شده و پیش‌نویس ۴۰ دستگاه نیز توسط استاندار مرکزی تهیه شده است. در عین حال قرارداد فروش مس طارم لغو شده و معدن این شرکت هم متعلق به هپکو است.
 
همچنین در خصوص ابهاماتی مبنی بر عدم انتقال  ۱.۷۱ درصد سهام هپکو به سازمان خصوصی توضیح داده شد که این سهام در گرو بانک ملی بوده و قطعً  به سازمان خصوصی‌سازی بازخواهد گشت.
 
بنا شده تا چهار وزیر در خصوص رفع مشکلات هپکو جلسه داشته باشند.

عناوین برگزیده