تاریخ: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۴۶
بازدید: ۲۳۰
کد خبر: ۶۷۴۷۲
سرویس خبر : محیط زیست

محصولات فولاد نطنز به 16 کشور جهان صادر می‌شود

استاندار اصفهان گفت: گسترش واحدهای اقتصادی برای ارزآوری به نفع کشور است و محصولات مجتمع ذوب‌آهن و فولاد نطنز نیز به ۱۶ کشور جهان صادر می‌شود.
محصولات فولاد نطنز به 16 کشور جهان صادر می‌شود

به گزارش می متالز، عباس رضایی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مجتمع ذوب‌آهن و فولاد نطنز اظهار کرد: یکی از رسالت‌های استانداری در سال رونق تولید حضور در واحدهایی است که دچار مسائل و مشکلاتی هستند و ما وظیفه‌ داریم این موارد را حل‌ و فصل کنیم.

وی افزود: البته روزهای یکشنبه از ساعت 15 در استانداری با مسوولان واحدهای تولیدی جلساتی داریم و مسوولان واحدهای تولیدی می‌توانند بدون وقت قبلی به استانداری مراجعه کنند.

 استاندار اصفهان ادامه داد: تاکنون در این سفرها ۸۱ درصد از خواسته‌های مدیران واحدهای تولیدی حل‌ و فصل شده که جای امیدواری است.

رضایی در خصوص مشکلات مجتمع فولاد و ذوب‌آهن نطنز گفت: امروز مسائل زیست‌محیطی، اراضی موردنیاز و مسائل مالیاتی در این جلسه با حضور مدیران کل مطرح شد، مشکل مالیاتی مجتمع صد در صد رفع و مساله آب شرب آن نیز حل شد.

 استاندار اصفهان ادامه داد: ما برای سلامت مردم اهمیت قائلیم و هیچ‌چیزی را با سلامت مردم عوض نمی‌کنیم، طبق اعلام محیط‌ زیست این مجموعه آلودگی ندارد و مجموعه بزرگ دیگری هم برای توسعه آمده است که همه مسائل زیست‌محیطی آن رعایت شده است.

رضایی خاطر نشان کرد: گسترش واحدهای اقتصادی برای ارزآوری به نفع کشور است، محصولات مجتمع ذوب‌آهن و فولاد نطنز به ۱۶ کشور صادر می‌شود و باید ضمن حفظ کامل مسائل زیست‌محیطی، در جهت گسترش این مجموعه هم کمک کنیم تا شاهد راه‌اندازی مجموعه جدید باشیم که ۵۰۰ نفر افزایش اشتغال را در پی خواهد داشت.

استاندار اصفهان تصریح کرد: واحدهای تولیدی محاسن و معایبی نیز دارند از مسوولان کارخانه درخواست کردیم با هماهنگی شوراهای روستاهای اطراف، متولیان امامزاده شاه سلطان حسین و شورای نطنز با محوریت فرمانداری جلساتی را برگزار و در حوزه مسائل اجتماعی به شهرستان کمک کنند و توصیه کردیم که نیروهای کاری خود را حتماً از نیروهای بومی شهرستان استخدام کنند.

عناوین برگزیده