تاریخ: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۱۰
بازدید: ۲۱۴
کد خبر: ۶۷۶۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تاثیر مثبت "ومعادن"، "وامید" و "فملی" بر شاخص امروز

می متالز - در معاملات امروز نماد‌های "ومعادن"، "وامید" و "فملی" به ترتیب با ۱۱۱، ۱۱۰و ۷۹ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند.
تاثیر مثبت "ومعادن"، "وامید" و "فملی" بر شاخص امروز

به گزارش می متالز، شاخص بورس تهران امروز با کاهش ۴۵۴۴ واحدی عدد ۳۰۲ هزار ۳۴۰ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۸۵ هزار و ۴۳۶ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۱۹ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۶۱۵ هزار واحد را ثبت کرد. امروز آیفکس نیز به عدد ۳۸۵۱ واحد رسید.

امروز با دست به دست شدن ۷ میلیارد و ۷۳۱ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۲۳۸ هزار نوبت دادوستد، ارزش معاملات به بیش از ۳۹۵۴ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نماد‌های "ومعادن"، "وامید" و "فملی" به ترتیب با ۱۱۱، ۱۱۰و ۷۹ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نماد‌های "شبندر"، "خودرو" و "رمپنا" به ترتیب با ۱۷۴، ۱۶۳ و ۱۶۰ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند.

همچنین امروز "وبملت"، "وتجارت" و "خساپا" پربیننده‌ترین نماد‌های بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت بود و بانک و فلزات اساسی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

عناوین برگزیده