تاریخ: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۴۰
بازدید: ۲۲۵
کد خبر: ۶۷۸۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در گزارش حسابرسی شده؛

سود هر سهم "ختراک" افزایش یافت

می متالز - شرکت ریخته‌گری تراکتورسازی ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۸۸۱ ریال کنار گذاشت که نسبت به صورت‌های مالی حسابرسی نشده که سود هر سهم ۸۷۴ ریال اعلام شده بود، رشد ۷ ریالی را نشان می‌دهد.
سود هر سهم "ختراک" افزایش یافت

به گزارش می متالز، شرکت ریخته‌گری تراکتورسازی ایران با سرمایه ثبت شده ۲۱۳ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت ریخته‌گری تراکتورسازی ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۱۸۷ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۸۸۱ ریال سود به هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲ هزار و ۴۱۷ درصدی برخوردار است.

شرکت ریخته‌گری تراکتورسازی ایران در صورت های مالی حسابرسی نشده در دوره یاد شده به هر سهم خود ۸۷۴ ریال اختصاص داده بود. این شرکت بورسی، سود خالص این دوره را ۱۸۶ میلیارد و ۲۶۲ میلیون ریال اعلام کرده بود.

"ختراک" در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۷ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۳۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده