تاریخ: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۳۳
بازدید: ۲۶۶
کد خبر: ۶۷۹۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
توسط یک کارگزاری بررسی شد:

تحلیل تکنیکال سهام کشتیرانی دارای صف خرید + فارس و خوزستان و لیزینگ ایرانیان

می متالز - سهام کشتیرانی که طی روزهای اخیر با رشد قیمت و صف خرید روبرو شده به همراه دو شرکت سیمان فارس و خوزستان و لیزینگ ایرانیان توسط یک کارگزاری مورد بررسی تحلیل تکنیکال قرار گرفت.
تحلیل تکنیکال سهام کشتیرانی دارای صف خرید + فارس و خوزستان و لیزینگ ایرانیان

به گزارش می متالز، در ادامه بررسی های چارتیستی شرکت های مختلف بورسی و فرابورسی توسط کارگزاری آبان، سهام کشتیرانی که طی روزهای اخیر با رشد قیمت و صف خرید روبرو شده به همراه دو شرکت سیمان فارس و خوزستان و لیزینگ ایرانیان از منظر تکنیکال مورد بررسی قرار گرفت.

کشتیرانی ایران: در تحلیل قبل به حمایت ۵۲۵ تومان اشاره شد و طبق تصویر این حمایت به درستی عمل کرده و قیمت سهام قادر به عبور از خط مقاومت ۵۹۰ تومانی شده و سیگنال خرید صادر کرده است . بنابراین می توان دو هدف را برای قیمت در نظر داشت اول ۷۰۰ تومان و سپس آخرین سقف و محدوده ۸۰۰ تومان.

سیمان فارس و خوزستان: در تحلیل قبل به احتمال صعود قیمت از محدده خط میانی و کف کانال صعودی اشاره شد اما اکنون قیمت بار دیگر افت کرده و نزدیک کف قبلی رسیده و بهتر است حد ضرر را در همان کف قبلی در محدوده ۳۹۰ تومان حفظ کرد.

لیزینگ ایرانیان: ۶۱٫۸ درصد فیبوناچی ریتریسمنت و خط میانی چنگال به خوبی از قیمت در این نماد حمایت کرده اند و احتمال اینکه یک رالی صعودی با هدف باند بالایی از این محدوده شکل بگیرد دور از ذهن نیست. می توان در این محدوده به دنبال فرصت ورود به سهم بود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده