تاریخ: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۴۵
بازدید: ۲۰۷
کد خبر: ۶۸۴۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تحلیل تکنیکال سهام ۳ شرکتی که رشد قیمت و صف خرید داشتند

می متالز - سهام ۳ شرکت سیمان‌ هگمتان‌، سرمایه گذاری ساختمانی نوین و سرمایه گذاری شفادارو که طی روزهای قبل با رشد قیمت و صف خرید مواجه شده اند توسط یک کارگزاری تحلیل تکنیکال شد.
تحلیل تکنیکال سهام ۳ شرکتی که رشد قیمت و صف خرید داشتند

به گزارش می متالز، در شرایطی روند بازار سهام طی این هفته بهتر و امیدها به ادامه سیر صعودی قیمت ها بیشتر شده که کارگزاری آبان تحلیلی تکنیکال از سه شرکت سیمان‌ هگمتان‌، سرمایه گذاری ساختمانی نوین و سرمایه گذاری شفادارو ارایه کرد که طی روزهای قبل با رشد قیمت و صف خرید مواجه شده اند.

سیمان‌ هگمتان‌: قیمت در دو حرکت اصلاحی اخیر به ۶۱٫۸ درصد فیبوناچی ریتریسمت واکنش نشان داده و به مسیر روند صعودی برگشته است. انتظار می رود در این رالی صعودی بتواند سقف های قبلی را از پیش روی بردارد و به اهداف بالای ۱۰۰۰ تومان دست پیدا کند.

سرمایه گذاری ساختمانی نوین: قیمت در محدوده ۶۱٫۸ درصد فیبوناچی ریتریسمنت در حال شکل دادن الگوی سروشانه معکوس است. احتمال شروع یک رالی صعودی پایدار از این محدوده دور از ذهن نیست. می توان با حد ضرر ۵۳۰ تومان و حد سود ۹۲۰ تومان به دنبال فرصت خرید در این محدوده بود.

سرمایه گذاری شفادارو: قیمت این نماد با محرک واگرایی مخفی مثبت HD+ از محدوده ۶۱٫۸ درصد فیبوناچی ریتریسمنت شروع به صعود کرده است . هدف اول این موج را می توان در محدوده ۱۳۵۰ تومان و سپس ۱۶۵۰ تومان در نظر داشت.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده