تاریخ: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۴۵
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۶۸۹۴۷

رفع آبگرفتگی زیر پل راه‌آهن تاکستان نیازمند اعتبار است

می متالز - برای رفع آبگرفتگی زیر پل راه آهن ضیاء آباد به تاکستان باید اعتبارات لازم تامین شود.
رفع آبگرفتگی زیر پل راه‌آهن تاکستان نیازمند اعتبار است

به گزارش می متالز، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تاکستان روز شنبه اظهار داشت: هرساله با فرارسیدن بارش‌های فصلی در شهرستان تاکستان با معضل آب‌گرفتگی در زیرگذر پل راه‌آهن (سه‌راهی ضیاءآباد) روبرو هستیم.

سعید رحمانی افزود: متولی رفع این آبگرفتگی در شهرستان تاکستان شرکت راه‌آهن است، اما چون مردم این شهر در ترددهای خودشان با مشکل مواجه می‌شوند، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با لوله‌گذاری و پمپ آب‌های به جا مانده در زیرپل را تخلیه می‌کند.

وی با بیان اینکه مشکل آبگرفتگی زیر پل راه آهن ضیاء آباد، فقدان چاه‌های جذبی است، اظهار داشت: چاه‌های جذبی کار گذاشته شده در زیر پل راه‌آهن ضیاء آباد بسیار کوچک است و نسبت به ریزش آب در این منطقه پاسخگو نیست.

رحمانی به تشکیل نشست‌های متعدد با فرمانداری و عوامل شهری تاکستان در خصوص این معضل اشاره کرد و گفت: در نشست آخر پیشنهاد شد که تامین اعتبار لازم برای حفر چاه جذبی صورت پذیرد و تا وصول اعتبارت راهداری با لوله و پمپ سعی می‌کند مشکل مردم را برطرف کند.

چندی پیش در فضای مجازی فیلمی منتشر شده بود که آبگرفتگی در زیرپل راه آهن ضیاء آباد به تاکستان مسیر را برای تردد خودروها دشوار ساخته و شهروندان از این موضوع اعلام نارضایتی دارند.

شهرستان تاکستان در ۳۰ کیلومتری مرکز استان قزوین قرار دارد.

عناوین برگزیده