تاریخ: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۳۷
بازدید: ۲۳۰
کد خبر: ۶۹۵۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فهرست ۱۵ معامله جالب و سنگین امروز با کاهش نمادهای فرابورسی

می متالز - فهرست ۱۵ معامله جالب و سنگین امروز با کاهش تعداد شرکت های فرابورسی و حضور شرکت های بزرگ و معروفی چون ملی مس و پلی اکریل همراه شد.
فهرست ۱۵ معامله جالب و سنگین امروز با کاهش نمادهای فرابورسی

به گزارش می متالز، امروز هم معاملات بازار سهام برای اکثر فعالان جالب و رضایت بخش بود و شاخص با افزایش 4 هزار و 82 واحد دیگر پایه های جدید را محکم و از نیمه کانال 318 هزار تایی هم عبور کرد.

همچنین ارزش معاملات بورس و فرابورس نیز از 1.16 هزار و 237 میلیارد تومان عبور کرد و بانک تجارت، پارس خودرو و بانک صادرات با بیش از 318 ، 240 و  194.9 میلیون سهم در صدر پر حجم ترین داد و ستدها قرار گرفتند.

براساس این گزارش، اطلاعات منتشره پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 11 تا 4 برابری نسبت به میانگین یک ماهه، مشمول معاملات مشکوک و عجیب و متفاوت شده اند که شامل شرکت های پیام، سرمایه گذاری شفا دارو، صنایع پتروشیمی دهدشت، سرمایه گذاری توسعه صنایع سیمان، لوازم خانگی پارس، بیمه معلم، سخت آژند، شیشه سازی مینا، الیاف مصنوعی، ملی صنایع مس، پلی اکریل، قند اصفهان، قند شیرین خراسان ، پرداخت الکترونیک سامان کیش و تامین سرمایه نوین هستند.

در این میان، نکته جالب این گروه، علاوه بر کاهش شرکت های فرابورسی از 10 و 11 نماد روزهای قبل به 7 شرکت امروز و افزایش تعداد شرکت های بورسی، تکرار معاملات سنگین "ثاژن و تنوین " و حضور شرکت های بزرگ و معروفی چون "فملی، سیدکو  و شپلی " است.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان بهrahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده