تاریخ: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۹
بازدید: ۳۸۳
کد خبر: ۷۰۴۴۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

گزارش تلفیقی ۶ماهه "زنگان" با سود ۷۴ریالی منتشر شد

می متالز - شرکت صنعت روی زنگان گزارش ۶ماهه تلفیقی خود را با شناسایی سود ۷۴ریالی منتشر کرد.
گزارش تلفیقی ۶ماهه "زنگان" با سود ۷۴ریالی منتشر شد

به گزارش می متالز، شرکت صنعت روی زنگان در اطلاعات و صورت های مالی تلفیقی ۶ماهه اعلام کرد برای هر سهم ۷۴ریال سود ساخته است. این رقم در حالی منتشر شد که سود اصلی ۹۹ریال است.

این شرکت در مدت مورد گزارش توانسته ۸۷هزار و ۶۹۰تن انواع محصولات خود را به مبلغ ۱۸۹میلیارد و ۷۰میلیون ریال بفروشد که از این محل ۲۸میلیارد و ۴۶میلیون ریال سود ناخالص شناسایی کرد. از سوی دیگر در برآوردی که از حجم فروش در ۶ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ داشته، در نظر دارد فروش خود را به حجم ۸۱میلیارد و ۳۳۵میلیون ریال برساند.

"زنگان"، در اهداف خود به ارتقای کیفیت محصولات به ویژه در بخش تولید آهک هیدراته و حفظ توان رقابت با رقبا و جذب مشتریان جدید اشاره کرده است. همچنین با توجه به افزایش نرخ محصولات در ابتدای سالجاری و ثبات قیمتها افزایشی در نرخ محصولات نخواهد داشت.

این شرکت در گزارش خود به نرخ مواد اولیه (ماده معدنی روی) اشاره داشته که نرخ آن  متأثر از نرخ جهانی LME و نرخ ارز بوده است.  علاوه بر این بهای تمام شده شرکت به تبع افزایش یا کاهش نرخها در بخش خرید مواد اولیه دچار نوسان خواهد بود.

این شرکت قصد پیگیری خرید سهمیه خاک روی از تهیه و تولید مواد معدنی ایران و فروش آن تا پایان سال را دارد که این موضوع از برنامه های با اهمیت شرکت است. علاوه بر این برنامه ریزی ها در راستای استفاده بهینه و حداکثری از ظرفیت های بدون استفاده خطوط تولیدی شرکت است.

عناوین برگزیده