تاریخ: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۲۰
بازدید: ۲۵۲
کد خبر: ۷۱۰۹۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل فولاد مبارکه:

متافو قدیمی و با کیفیت است

می متالز - به اعتقاد مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان تعداد نمایشگاه‌های مرتبط با این حوزه باید محدود شود.
متافو قدیمی و با کیفیت است

به گزارش می متالز، در حاشیه شانزدهمین دوره نمایشگاه ایران متافو از مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه درباره کیفیت برگزاری این نمایشگاه سوال کردیم. حمیدرضا عظیمیان اظهار کرد: نمایشگاه متافو از کیفیت خوبی برخوردار است و در طول سال‌های برگزاری همواره موفق بوده است. البته چه‌خوب است که تعداد این نوع نمایشگاه‌ها اندکی محدود شود. تنوع نمایشگاه در بخش  فولاد خیلی زیاد است. این موضوع می‌تواند به کیفیت و تخصصی بودن نمایشگاه‌ها ضربه بزند. البته نمایشگاه متافو جز قدیمی‌ها به شمار می‌آید. به‌هرحال رقبای زیادی به بازار وارد شده‌اند و ‌به‌طور مرتب نمایشگاه برگزار می‌کنند. درخواست ما این است که تجمیع صورت گیرد. از این طریق می‌توان نمایشگاه‌ها را تاحدی محدود کرد.

وی در پاسخ این سوال که نمایشگاه‌ها باید صرفاً در شهرهای بزرگ برگزار شوند یا خیر گفت: محل برگزاری نمایشگاه مهم نیست بلکه مکان برگزاری می‌تواند گردشی باشد. درهرحال تعداد نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و سمینارها، زیاد شده است و باید فکری کرد.

مدیرعامل فولاد مبارکه در ارتباط با وضعیت کنونی این شرکت مهم فولادی و آخرین دستاوردهای آن در عرصه تولید و صادرات اظهار داشت: آمار تولید ما افزایش یافته است. روند سودآوری این شرکت هم افزایشی بوده است. خوشبختانه محصولات جدیدی را روانه بازار کرده‌ایم و انشالله در آینده هم محصولات جدیدتری ارائه خواهیم کرد.

عناوین برگزیده