تاریخ: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۵۰
بازدید: ۲۷۰
کد خبر: ۷۲۱۱۶

حضور فعال سازمان صمت استان فارس در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی این استان

می متالز - سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی این استان، آخرین دستاوردها پژوهشی و مجموعه فعالیت های فنآورانه، آموزشی، علمی و فنی در راستای ارتباط صنعت و دانشگاه و حمایت از صنایع پیشرفته با اجرای طرح تاپ را در معرض دید دانشگاهیان و علاقمندان قرار داد.
حضور فعال سازمان صمت استان فارس در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی این استان

به گزارش می متالز، به‌ مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش و فناوری، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی استان فارس با شعار "پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید" هیجدهم آذرماه 1398 با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس و جمعی از مدیران ارشد استان در محل مجتمع آموزشی فرهنگی جهاد دانشگاهی شیراز افتتاح شد.

در این نمایشگاه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، دانشگاه‌ها ، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دانش‌بنیان جدیدترین دستاوردهای خود را ارائه می دهند در این نمایشگاه که به مناسبت هفته پژوهش بر پا شده است ۷۰ دستگاه اجرایی، دانشگاه، مرکز علمی و شرکت دانش بنیان آخرین دستاورد‌های خود را به نمایش گذاشته اند.

شایان ذکر است این نمایشگاه از ۱۸تا ۲۰ آذرماه از ساعت 8 تا 16 برقرار می‌باشد و مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر در روز ۲۰ آذرماه با حضور مقامات استانی برگزار می شود.

همچنین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل هم از 13 تا 16 آذر ماه در نمایشگاه بین المللی فارس شهرک گلستان و سمینارهای جانبی در اتاق بازرگانی شیراز برگزار شد.

عناوین برگزیده