خبر
آهن و فولاد  
در هشت ماهه منتهی به آبان در فولاد هرمزگان رقم خورد:

تحویل یک میلیون تن اسلب در بازار داخل و خارج

می متالز - یکی از شاخص های بسیار مهم هر سازمان موفقی، کسب رضایت مشتری، شناسایی دقیق نیازها و انتظارات خریداران در جهت تأمین به موقع آن ها می باشد.

به گزارش می متالز، شرکت فولاد هرمزگان در حوزه فروش محصولات با به کارگیری رویکرد بهبود مستمر در فعالیت های جاری و نیز اتخاذ استراتژی توسعه بازار همراه با بهره گیری از مطالعات و تحقیقات بازاریابی همواره سعی نموده است از فرصتهای بدست آمده بازار استفاده حداکثری را ببرد.

مهدی شکریزاده مدیرفروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان پایه گذاری مأموریت سازمانی فروش و بازاریابی را مبتنی بر سه عنصر کلیدی، شامل نقش محوری در بازارهای صادراتی هدف، حضور فعال در بازار داخل جهت تأمین نیاز حداکثری نورد کاران و ارتقاء مداوم رضایت مشتریان دانست. وی بر این باور است شرکت فولاد هرمزگان در حوزه فروش با اتخاذ هدف گذاری های مناسب می تواند در سال های آتی هر سه عنصر کلیدی مأموریت خود را جامه عمل بپوشاند.

شکریزاده با تاکید بر لزوم حضور شرکت فولاد هرمزگان در بازارهای صادراتی عنوان کرد: حضور مقتدرانه شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یک شرکت صادر کننده در عرصه بین المللی، علاوه بر تأمین منابع ارزی کشور و توسعه طرح های شرکت می تواند اهداف عالیه کشور را در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی محقق نماید.

وی در ادامه گفت: علی رغم محدودیت های بین المللی در بازارهای جهانی با کسب دستاوردهای ارزنده ای در زمینه صادرات محصول اسلب مواجه بوده ایم و مصمم هستیم ضمن حفظ، تداوم و ارتقای موفقیت های حاصل شده ضمن  مقابله با تحریم های ظالمانه آمریکا به صورت پایدار در بازارهای جهانی حضور موثر داشته باشیم. رشد 1 درصدی فروش محصول اسلب در بازارهای صادراتی می تواند روشنگر این موضوع باشد که علیرغم تحریم های ظالمانه، در حفظ جایگاه صادراتی اسلب فولاد هرمزگان موفق عمل کرده ایم.

مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان تأمین نیاز بازار داخل و به برآورده نمودن نیاز حداکثری نورد کاران داخلی را به عنوان یک اصل اساسی پذیرفته شده در مأموریت سازمانی این شرکت دانست که به گفته وی رشد 19 درصدی فروش محصول اسلب به بازار داخل و  طی هشت ماهه منتهی به آبان ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه 97 را مؤید این مطلب می باشد.

وی رویکرد این شرکت را عدم وابستگی صنایع به واردات تختال های ویژه دانست و گفت تلاش شرکت فولاد هرمزگان تامین حداکثری نیاز مشتریان در جهت قطع وابستگی به خارج از کشور می باشد. که نمونه آن ها تولید و تامین نیاز بازار داخل به  تختال های ویژه فروآلیاژها از جمله  S690Q ،S460Q ،P460NL1 ،CK50 و...

شکریزاده روند صعودی افزایش سهم و رشد فروش در بازارهای داخلی و صادراتی را نتیجه اقداماتی از جمله تدوین برنامه ریزی جامع فروش و شناسایی صحیح بازارهای هدف دانست که ماحصل فعالیت های صورت گرفته در این راستا تحویل بیش از یک میلیون تن محصول اسلب به بازارهای داخلی و صادراتی رشد 12 درصدی کل فروش محصول اسلب به بازارهای داخلی و صادراتی در هشت ماهه سال 98 بوده است.

وی با اشاره به اینکه کسب درآمد در بنگاه ها و شرکت های تولیدی باعث رشد اقتصادی و پویایی این شرکت ها می گردد گفت فولاد هرمزگان در 8 ماهه منتهی به آبان سال 98 نسبت به مدت مشابه سال قبل با  رشد 76 درصدی کسب درآمد فروش در بازار داخل، رشد 60 درصدی کسب درآمد فروش در بازارهای صادراتی و رشد 67 درصدی کسب کل درآمد فروش توانست کارنامه خوبی را در این مدت ثبت نماید.

نظرات:

نظر خود را اینجا بنویسید:

   
   
   
 نگاهی به بازار فولاد در هفته‌ای که گذشت

اسلب خریدار ندارد

می متالز - بازار فولاد در هفته‌ای که گذشت با چالش‌ها و اتفاقات مثبتی روبه‌رو شد. اسلب پس از حدود دو سال به تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا بازگشت، اما استقبال خریداران از این بازگشت، بسیار ضعیف بود!
 

با تجمیع درخواست‌های صنایع کوچک امکان خرید اسلب و تولید ورق فولاد روان‌تر می‌شود

می متالز - جلسه کارگروه تخصصی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان خوزستان با حضور شرکت فولاد اکسین برگزار شد.
 

فولاد مبارکه از اصفهان تا هرمزگان/ چالش های پیش روی میدان دار صنعت فولاد

می متالز - در حوزه صادرات فولاد مبارکه باید برای بازاریابی های جدید بیش از گذشته هزینه کند زیرا تحریم ها رقابت را سخت کرده و باید به دنبال بازارهای جدید برود و در کنار آن با ارتقا تکنولوژی های خود قیمت تمام شده را کاهش داده تا رقابت برایش آسان شود.
 دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران ابراز امیدواری کرد:

آرامش در بازار فولاد با تصمیمات جدید وزارت صمت

می متالز - سید رسول خلیفه سلطانی دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اشاره به تصمیمات جدید وزارت صمت در حوزه تنظیم بازار فولاد گفت: با حضور دکتر حسین مدرس خیابانی در راس وزارت صنعت، معدن و تجارت، خوشبختانه تنظیم بازار فولاد از شخص محوری قبلی خارج شده و بر اساس جلسات کارشناسی تصمیم گیری می شود.
 

برآورد ۳۸۰۰ میلیارد تومانی از رانت فولادی در۴ماه

می متالز - اگرچه قیمت میلگرد در بازار آزاد بعد از یک جهش تا ۱۲ هزار تومان رام شده اما بازار فولاد (شامل ورق و مقاطع و اسلب) هنوز آرام نیست و سیاست دولت هم برای مدیریت این وضعیت، تناقض آمیز و غیرشفاف است.
 

مزایای ورود اسلب به بورس کالا/ رشد عرضه ها، لازمه بازار فولاد است

می متالز - براساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار، از مردادماه امسال عرضه اسلب در بورس کالا آغاز می شود که یک کارگزار کالایی این اتفاق را راهکاری برای افزایش گزینه خرید برای مصرف کنندگان ورق فولادی و شفاف شدن معاملات آن دانست.
آخرین رویدادها
انتشارات
 معادن و فلزات

ماین اند بیزینس تودی

 قراضه و بازیافت

آهنگان

همکاران ما