خبر
آهن و فولاد  
در هشت ماهه منتهی به آبان در فولاد هرمزگان رقم خورد:

تحویل یک میلیون تن اسلب در بازار داخل و خارج

می متالز - یکی از شاخص های بسیار مهم هر سازمان موفقی، کسب رضایت مشتری، شناسایی دقیق نیازها و انتظارات خریداران در جهت تأمین به موقع آن ها می باشد.

به گزارش می متالز، شرکت فولاد هرمزگان در حوزه فروش محصولات با به کارگیری رویکرد بهبود مستمر در فعالیت های جاری و نیز اتخاذ استراتژی توسعه بازار همراه با بهره گیری از مطالعات و تحقیقات بازاریابی همواره سعی نموده است از فرصتهای بدست آمده بازار استفاده حداکثری را ببرد.

مهدی شکریزاده مدیرفروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان پایه گذاری مأموریت سازمانی فروش و بازاریابی را مبتنی بر سه عنصر کلیدی، شامل نقش محوری در بازارهای صادراتی هدف، حضور فعال در بازار داخل جهت تأمین نیاز حداکثری نورد کاران و ارتقاء مداوم رضایت مشتریان دانست. وی بر این باور است شرکت فولاد هرمزگان در حوزه فروش با اتخاذ هدف گذاری های مناسب می تواند در سال های آتی هر سه عنصر کلیدی مأموریت خود را جامه عمل بپوشاند.

شکریزاده با تاکید بر لزوم حضور شرکت فولاد هرمزگان در بازارهای صادراتی عنوان کرد: حضور مقتدرانه شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یک شرکت صادر کننده در عرصه بین المللی، علاوه بر تأمین منابع ارزی کشور و توسعه طرح های شرکت می تواند اهداف عالیه کشور را در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی محقق نماید.

وی در ادامه گفت: علی رغم محدودیت های بین المللی در بازارهای جهانی با کسب دستاوردهای ارزنده ای در زمینه صادرات محصول اسلب مواجه بوده ایم و مصمم هستیم ضمن حفظ، تداوم و ارتقای موفقیت های حاصل شده ضمن  مقابله با تحریم های ظالمانه آمریکا به صورت پایدار در بازارهای جهانی حضور موثر داشته باشیم. رشد 1 درصدی فروش محصول اسلب در بازارهای صادراتی می تواند روشنگر این موضوع باشد که علیرغم تحریم های ظالمانه، در حفظ جایگاه صادراتی اسلب فولاد هرمزگان موفق عمل کرده ایم.

مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان تأمین نیاز بازار داخل و به برآورده نمودن نیاز حداکثری نورد کاران داخلی را به عنوان یک اصل اساسی پذیرفته شده در مأموریت سازمانی این شرکت دانست که به گفته وی رشد 19 درصدی فروش محصول اسلب به بازار داخل و  طی هشت ماهه منتهی به آبان ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه 97 را مؤید این مطلب می باشد.

وی رویکرد این شرکت را عدم وابستگی صنایع به واردات تختال های ویژه دانست و گفت تلاش شرکت فولاد هرمزگان تامین حداکثری نیاز مشتریان در جهت قطع وابستگی به خارج از کشور می باشد. که نمونه آن ها تولید و تامین نیاز بازار داخل به  تختال های ویژه فروآلیاژها از جمله  S690Q ،S460Q ،P460NL1 ،CK50 و...

شکریزاده روند صعودی افزایش سهم و رشد فروش در بازارهای داخلی و صادراتی را نتیجه اقداماتی از جمله تدوین برنامه ریزی جامع فروش و شناسایی صحیح بازارهای هدف دانست که ماحصل فعالیت های صورت گرفته در این راستا تحویل بیش از یک میلیون تن محصول اسلب به بازارهای داخلی و صادراتی رشد 12 درصدی کل فروش محصول اسلب به بازارهای داخلی و صادراتی در هشت ماهه سال 98 بوده است.

وی با اشاره به اینکه کسب درآمد در بنگاه ها و شرکت های تولیدی باعث رشد اقتصادی و پویایی این شرکت ها می گردد گفت فولاد هرمزگان در 8 ماهه منتهی به آبان سال 98 نسبت به مدت مشابه سال قبل با  رشد 76 درصدی کسب درآمد فروش در بازار داخل، رشد 60 درصدی کسب درآمد فروش در بازارهای صادراتی و رشد 67 درصدی کسب کل درآمد فروش توانست کارنامه خوبی را در این مدت ثبت نماید.

نظرات:

نظر خود را اینجا بنویسید:

   
   
   
 

تجلیل از شرکتی فناور به عنوان تامین کننده برتر صنعت فولاد کشور

می متالز - شرکتی فناور مستقر در شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان با اجرای بیش از 100 طرح فولادی یکی از تامین کنندگان برتر صنعت فولاد کشور شناخته شد.
 مدیر فروش فولاد هرمزگان:

حضور فعال در بازارهای صادراتی، یکی از رویکردهای مهم شرکت فولاد هرمزگان

می متالز - مدیر فروش شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به کسب عنوان صادرکننده نمونه استان هرمزگان برای پنجمین سال متوالی، گفت: موقعیت منطقه‌ای شرکت فولاد هرمزگان ایجاب می‌کند تا این شرکت به عنوان پایگاه صادراتی کشور به عنوان چشم‌انداز آتی سیاست‌گذاران مطرح باشد.
 در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به معرض دید عموم درآمد:

بومی سازی بخش قابل توجه صنعت فولاد توسط متخصصان داخلی

می متالز - شرکت های فعال در زنجیره فولاد، دستاوردهای بومی سازی خود را در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به معرض دید عموم گذاشتند.
 پیش گشایش؛

شاید لیدری "بانکی‌ها" و "خودرویی‌ها"

می متالز - بر این اساس انتظار می‌رود که در سهام شرکت‌های بنیادی شاهد افزایش عرضه‌ها باشیم و در سایر گروه‌ها نیز معاملات متعادلی و چه بسا مثبتی را ببینیم.
 مدیرفروش فولاد هرمزگان:

حضور فعال فولاد هرمزگان در بازارهای صادراتی

می متالز - یکی ازرویکردهای مهم شرکت فولاد هرمزگان، حضور فعال در بازارهای صادراتی می باشد.
 مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان اعلام کرد:

دولت با مشوق های صادراتی شرکت ها را در صادرات یاری کند

می متالز - مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان گفت: با مطالعات صورت گرفته در راستای حفظ و توسعه بازارها، در قالب سناریوهایی سعی کرده ایم تا آثار تحریم ها را به حداقل برسانیم.
آخرین رویدادها
انتشارات
 معادن و فلزات

ماین اند بیزینس تودی

 قراضه و بازیافت

آهنگان

همکاران ما