تاریخ: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۰
بازدید: ۲۷۲
کد خبر: ۷۲۷۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کسب رتبه برتر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری

می متالز - ​رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از کسب رتبه برتر توسط این سازمان در هشتمین جشنواره کشوری آموزش، پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت خبر داد.
کسب رتبه برتر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری

به گزارش می متالز، مهدی میرکو با اعلام این خبر گفت: بر اساس شاخص های ارزیابی و پس از بررسی های کارشناسان وزارت متبوع، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان برای چهارمین سال متوالی توانست رتبه نخست و برتر جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت را به خود اختصاص دهد.

وی ضمن اشاره به شاخص های ارزیابی در این جشنواره تصریح کرد: اجرای طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ)، دوره های آموزشی جهت واحد های صنعتی و معدنی و صنوف، صدور جواز و پروانه فنی و مهندسی، اجرای دوره های مربوط به اصناف و بازاریان در حوزه بهداشت و اجرای قانون نظام صنفی، اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی، پسا دکتری صنعتی از شاخص های ارزیابی در ششمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت بود.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: اجرای موفق طرح های پژوهشی واحدهای فنی و مهندسی و همکاری با دانشگاه های سطح استان بمنظور ارتباط صنعت با دانشگاه، صدور گواهی و پروانه تحقیق و توسعه جهت واحد های صنعتی از مهمترین دلایل کسب رتبه برتر توسط این استان در سطح کشور بوده است.

میرکو اضافه کرد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته دانشگاه جامع علمی و کاربردی شرکت شیمیایی کلران و شرکت فنی و مهندسی تعاونی هسته دانش بنیان فناوران قومس از استان سمنان نیز در این جشنواره در بخش برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت در جذب دانشجو و همچنین ارائه طرح های فنی و مهندسی در جهت افزایش بهره وری و ارتباط صنعت و دانشگاه عنوان رتبه برتر را کسب نموده اند.

اختتامیه هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت هفته آینده با حضور مقامات کشوری در تهران برگزار خواهد شد که در این مراسم از دانشگاه ها، واحدهای فنی و مهندسی و سازمانها و دستگاه های برتر تقدیر خواهد شد.

عناوین برگزیده