تاریخ: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۲۹
بازدید: ۲۷۲
کد خبر: ۷۲۸۳۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

زیرساخت‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در دامغان فراهم شود

می متالز - نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی به ظرفیت‌های بسیار بالای مخازن معادن در جنوب دامغان و شاهرود اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های لازم باید برای حضور سرمایه‌گذاران در این منطقه فراهم شود.
زیرساخت‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در دامغان فراهم شود

به گزارش می متالز، ابوالفضل حسن بیگی ظهر امروز در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان اظهار داشت: بهترین و به‌ صرفه‌ترین و اقتصادی‌ترین مسیر در مورد کریدور شمال به جنوب محورهای ساری - دامغان - معلمان (سمنان، رشم) - جندق است.

وی به برخی از مطالبات مردم دامغان اشاره کرد و گفت: پیگیری زیرگذر روستای قدرت‌آباد برخی از این مطالبات است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی توجه به آثار تاریخی و‌ گردشگری این شهرستان را یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم دامغان عنوان کرد و گفت: بی‌توجهی‌های صورت گرفته به آثار تاریخی و گردشگری دامغان منجر به تخریب آن‌ها شده و این مورد باید موردتوجه و در دستور اقدام و رسیدگی قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه از فرصت‌های ازدست‌رفته در راستای توسعه استان گفت و افزود: استان سمنان می‌تواند به‌عنوان چهارراه طلایی و استراتژیک معرفی شود.

احمد همتی تأکید کرد: مطالعات دقیق بر مبنای کار کارشناسی در رابطه با احداث آزادراه حرم تا حرم و ارتباط این آزادراه‌ها با شهرها در دستور کار قرار گیرد.

وی بر جذب بودجه‌های استانی و تکمیل پروژه‌ها و ساماندهی آن‌ها تأکید کرد.

عناوین برگزیده