تاریخ: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۵۰
بازدید: ۲۴۵
کد خبر: ۷۲۹۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

عملیات اجرایی کارخانه روکش لاستیک در راور آغاز شد

می متالز - با حضور صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت عملیات اجرایی کارخانه روکش لاستیک با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان راور آغاز شد.
عملیات اجرایی کارخانه روکش لاستیک در راور آغاز شد

به گزارش می متالز به نقل از راور، آئین کلنگ‌زنی کارخانه روکش لاستیک امروز با حضور صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس بانک صنعت و معدن کشور، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه راور و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

در این مراسم پورابراهیمی نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی یکی از پروژه‌های مهم در شهرستان راور هستیم که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این پروژه آغازی است بر فعالیت‌های بعدی که برای مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی در چرخه و رنجیره تولیدی روکش لاستیک سنگین و فوق سنگین ‌سازی می‌کند.

نماینده مردم شهرستانهای کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای این پروژه سرآغازی برای دیگر فعالیت‌هایی بزرگ صنعتی در شهرستان راور است گفت: شهرستان راور یکی از شهرستان‌های مهم در اجرای طرح‌های اقتصادی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه استاندار کرمان و وزارت و بانک صنعت و معدن و سایر مسئولان استان از احداث کارخانه روکش لاستیک در راور حمایت کردند افزود: با بهره‌برداری از این پروژه در راور در کمتر از  18 ماه شاهد اشتغال‌زایی برای 200 جوان هستیم و مسیر حرکت برای رونق و شکوفایی این منطقه باز می‌شود.

پورابراهیمی با بیان اینکه در این شرایط سخت اقتصادی که آمریکا تمام تلاش خود را به‌کار گرفته تا ایران در حوزه مباحث اقتصادی صدمه ببیند استان کرمان در حوزه اقتصادی پیشتاز است خاطر‌نشان کرد: با وجود همه مشکلات اقتصادی که داشته‌ایم سالانه 5 هزار میلیارد تومان در استان کرمان سرمایه‌گذاری شده و ذره‌ای از حجم سرمایه‌گذاری در این استان متوقف نشده و نمی‌شود.

وی با بیان اینکه هر چه در این مملکت داریم به برکت خون شهدا و رهبری‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب است و با اشاره به تلاش‌هایی که برای این پروژه در راور انجام شده است گفت: جلسات متعددی برای اجرایی و عملیاتی کردن این پروژه انجام شد و پیش‌بینی می‌شود حدود 120 میلیارد تومان منابع نیاز دارد.

کارخانه روکش لاستیک در راور با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مشارکت بانک صنعت و معدن احداث می‌شود که با بهره‌برداری از این پروژه برای حدود 200 نفر به‌صورت مستقیم و هزار نفر غیر‌مستقیم ایجاد اشتغال می‌کند.

عناوین برگزیده