تاریخ: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۹:۲۹
بازدید: ۲۹۱
کد خبر: ۷۳۲۰۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در بورس فلزات لندن اتفاق افتاد؛

افت 31 دلاری قیمت ‌آلومینیوم طی یک روز

می متالز - قیمت آلومینیوم در LME روز چهارشنبه 13 آذر ماه، نسبت به روز گذشته 31 دلار افت داشت و به یک هزار و 771 دلار به ازای هر تن رسید.
افت 31 دلاری قیمت ‌آلومینیوم طی یک روز

به گزارش می متالز، همان‌طور که در نمودار 1 مشاهده می‌شود، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز چهارشنبه 13 آذر ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (سه‌شنبه 12 آذر ماه)، 1.7 درصد معادل 31 دلار به ازای هر تن، افت داشت؛ به گونه‌ای که در روز سه‌شنبه 12 آذر ماه، آلومینیوم یک هزار و 802 دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و دیروز به یک هزار و 771 دلار به ازای هر تن کاهش یافت که این میزان کاهش در 22 روز گذشته بی‌سابقه بوده است.

قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه 13 آذر ماه نسبت به معاملات هفته قبل، یعنی چهارشنبه 6 آذر ماه، یک دلار معادل 0.1 درصد رشد قیمت داشت؛ به گونه‌ای که از یک هزار و 770 دلار به ازای هر تن به یک هزار و 771 دلار به ازای هر تن رسید.

رشد قیمت آلومینیوم در جهان در هفته جاری، با روند افزایشی موجودی انبارهای آلومینیوم همراه است؛ به گونه‌ای که میانگین موجودی انبارها در این دو هفته اخیر روند افزایشی داشته و از یک میلیون و 229 هزار تن در هفته گذشته به یک میلیون و 274 هزار تن در هفته اخیر رسیده است.

عناوین برگزیده