تاریخ: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۱۷
بازدید: ۲۶۴
کد خبر: ۷۴۵۹۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

شرکت مس در انتظار دانشجویان

می متالز - از آنجا‌ که علم و دانش رو به پیشرفت است در نتیجه فعالان معدنی هم باید از این مهم بهره برده و خود را با تغییرات علمی به‌روز کنند.
شرکت مس در انتظار دانشجویان

به گزارش می متالز، امروزه در کشور ما آموزش و ارتقای سطح دانش تمامی دست‌اندرکاران بخش معدن ضروری است. به این ترتیب تمامی کسانی که در حوزه معدن فعالیت می‌کنند باید سطح دانش خود را نیز ارتقا دهند.
اگر به مقاله‌های علمی دنیا توجه کنیم متوجه می‌شویم افزایش ایمنی و کاهش نرخ تمام شده بیشترین مواردی است که امروزه مورد توجه قرار می‌گیرند.
ما هم باید در این مسیر منطقی حرکت کنیم، به این ترتیب در شرکت ملی مس ایران سعی کرده‌ایم با همکاری پرسنل مجرب به این نیاز پاسخ دهیم.  در شرایط امروز، نیازمند دیدگاه توسعه‌ای نسبت به معدنکاری هستیم بنابراین شرکت ملی مس ایران به دنبال افزایش تولید و بهره از نیروهای متخصص و مجرب است.
امیدواریم صنعت‌کاران کشور وارد عرصه شوند و با شرکت مس و معادن دیگر همکاری کنند. البته متاسفانه بااینکه از بهار امسال اعلام کرده‌ایم شرکت ملی مس از تحصیل‌کرده‌ها و متخصصان حمایت می‌کند اما هنوز استقبالی نسبت به این اعلام نظر صورت نگرفته است و متخصصان و دانشجویان رشته معدن خود را به ما معرفی نکرده‌اند.
از آنجاکه در بخش اکتشاف باید حرکت‌های جدی در کشور صورت گیرد ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم که فضای لازم را برای کسانی که با سرمایه‌گذاری جهت‌دار قصد پیشروی دارند، فراهم کنیم.
به‌ این‌ ترتیب از تمام ایده‌های جدید با تمام قدرت حمایت می‌کنیم. در این‌ بین فضا برای تمام کسانی که تمایل به همکاری با شرکت مس دارند باز است و از تمام شرکت‌های خصوصی نیز حمایت می‌شود.

اردشیر سعدمحمدی - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

عناوین برگزیده