تاریخ: ۰۴ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۵۹
بازدید: ۲۳۰
کد خبر: ۷۶۰۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
به دنبال نشست حمایت از استارت آپ ها در دفتر معاون اول رییس جمهور؛

کمیته حمایتی استارت آپ ها در صندوق حمایت از صنایع پیشرفته تشکیل شد

می متالز - به دنبال نشست مدیران عامل برخی صندوق های اعتباری و حمایتی که به منظور توسعه حمایت و پشتیبانی از شرکت های استارت آپی تشکیل شد، رییس شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته از تشکیل کمیته ای به همین منظور در این صندوق خبر داد.
کمیته حمایتی استارت آپ ها در صندوق حمایت از صنایع پیشرفته تشکیل شد

به گزارش می متالز، رضا نقی پور افزود: این کمیته موظف شد سند راهبردی پیشنهادی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته را برای چگونگی حمایت از اینگونه صنایع آماده کند.

وی تصریح کرد: اقتصاد دانش بنیان یکی از محورهای اصلی اقتصاد مقاومتی است و این نشست با هدف بررسی ظرفیت های صندوق های سرمایه گذاری و رفع موانع پیش رو درتوسعه کسب و کارهای نوین و استارت آپ ها برگزار شد.

به گفته نقی پور، قرار گرفتن صندوق ها به عنوان محور توسعه شرکت های استارت آپی، ارایه گزارش از اکو سیستم استارت آپ ها و مشکلات آنها و نقش صندوق ها در ارایه تسهیلات و حمایت از این شرکت ها از موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

گفتنی است این نشست به منظور اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری برای توسعه استارت آپ ها و تاکید معاون اول رییس جمهور برای حمایت از رشد و توسعه استارت آپها برگزار شد.

برگزاری این نشست با حضور روسای برخی صندوق ها از جمله صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، مدیرعامل صندوق مالی توسعه تکنولوژی ایران و مشاوران معاون اول رییس جمهور در محل دفتر معاون اول صورت گرفت.

عناوین برگزیده