تاریخ: ۰۱ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۰۰
بازدید: ۲۵۶
کد خبر: ۷۶۱۱۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیرعامل شرکت برین یراق:

ترکیب آلومینیوم با UPVC، مقاومت‌پذیری پنجره را افزایش می‌دهد

می متالز - مدیرعامل شرکت برین یراق که در زمینه تولید در و پنجره و توری و یراق‌آلات فعالیت می‌کند، گفت: حدود 15 سال است که در زمینه تولید در و پنجره و توری فعالیت می‌کنیم و در این سال‌ها تجربیات ارزشمندی در زمینه تولید در و پنجره به دست آوردیم؛ یکی از محصولات ما پنجره‌هایی است که از ترکیب آلومینیوم و UPVC ساخته شده‌اند.
ترکیب آلومینیوم با UPVC، مقاومت‌پذیری پنجره را افزایش می‌دهد

به گزارش می متالز، سید سلیمان در مورد محصول نهایی تولید شده در این شرکت، اظهار داشت: به دنبال راه‌حلی بودیم که علاوه بر حفظ کیفیت محصول نهایی، قیمت را نیز کاهش دهیم و به همین منظور، محصول ترکیبی تولید و به بازار ارائه دادیم که دارای استاندارد بود و مورد پسند خریداران قرار گرفت.

وی با اشاره به جایگزینی UPVC به جای آلومینیوم در تولید توری و در و پنجره آلومینیومی، بیان کرد: توری و در و پنجره آلومینیومی، همواره برای ساختمان‌سازها جایگاه ویژه‌ای داشته است و تمام پیمان‌کاران به برتری در و پنجره آلومینیومی به UPVC واقف بوده‌اند و به همین علت عقیده دارم که نمی‌توان جایگزینی برای آلومینیوم در این زمینه پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت برین یراق در ادامه توضیح داد: آلومینیوم علاوه بر اینکه از لحاظ کیفیت در سطح بالا و مطلوبی برخوردار است، از لحاظ قیمتی نیز مصرف‌کننده باید بهای بیشتری را برای خرید این محصول بپردازد.

سرخ‌مرد با اشاره به ابتکار این شرکت در زمینه تولید در و پنجره، اذعان کرد: ما برای اینکه شیوه جدیدی را در تولید در و پنجره به کار ببریم، UPVC و آلومینیومی را با هم ترکیب و پروفیلی با مغز UPVC و جداره بیرونی آلومینیومی تولید کردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: با ترکیب این دو مواد، سطح کیفی محصول تولیدی ما افزایش یافت؛ به گونه‌ای که از لحاظ عایق‌کاری و استحکام این محصول از سطح بالایی برخوردار بوده و برای اولین بار است که در دنیا چنین محصولی تولید و عرضه می‌شود.

مدیرعامل شرکت برین یراق در خصوص لایه پوششی آلومینیوم بر روی UPVC، تصریح کرد: ایجاد لایه پوششی آلومینیوم بر روی UPVC را سال‌های پیش برخی از تولیدکنندگان انجام دادند اما چون کیفیت محصول نهایی، مطلوب نبود، مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار نگرفت و تایید نشد.

سرخ‌مرد در ادامه توضیح داد: محصول نهایی خاصیت UPVC و نمای آلومینیوم را داشت و قرار دادن لایه آلومینیومی بر UPVC تنها قیمت محصول نهایی را بهبود بخشید و فاقد استانداردهای لازم بود.

وی در مورد اقدامی که این شرکت در زمینه تولید محصول با کیفیت انجام داده است، بیان کرد: محصول نهایی شرکت برین یراق، ترکیب دو مواد UPVC و آلومینیوم است که در هنگام اکستروژن و ساخت پروفیل، آلومینیوم را با UPVC ترکیب و محصول با کیفیتی تولید می‌کنند که این محصول نهایی، مزایای بی‌شماری دارد. به عبارت دیگر، در زمان تولید این محصول، فلز آلومینیوم را با UPVC در یک قالب اکسترود می‌کنیم و این دو ماده اولیه را همزمان روی هم قرار می‌دهیم که در این نوع از در و پنجره‌های تولیدی در کارخانه ما، استفاده از تسمه‌های گالوانیزه حذف شده‌اند.

مدیرعامل شرکت برین یراق توضیح داد: از تسمه گالوانیزه در در و پنجره UPVC برای افزایش استحکام، مقاومت و جلوگیری از خم شدن استفاده می‌شود؛ اما در این محصول دو لایه آلومینیوم به UPVC اضافه شده است که مقاومت را افزایش داده و نیازی به وجود آن تسمه‌های گالوانیزه نیست. این نوع محصول به این گونه است که یک لایه داخلی و یک لایه بیرونی از فلز آلومینیوم روی UPVC قرار می‌گیرد که به افزایش استحکام کمک زیادی می‌کند.

وی در ادامه اذعان کرد: این محصول تولیدی، از لحاظ قیمتی از پروفیل آلومینیوم، ارزان قیمت‌تر و از لحاظ کیفیت، از UPVC ماندگارتر و دارای استانداردهای جهانی است، به همین خاطر، در مراکز دولتی به خصوص بیمارستان‌ها، کاربرد بالایی دارد.
مدیرعامل شرکت برین یراق در پایان خاطرنشان کرد: دستگاهی که برای تولید این نوع پروفیل نیاز بود به صورت سفارشی در کارخانه‌ای در آلمان مختص شرکت ما تولید شده و طرح و ایده تولید این محصول کاملا ابتکاری است.

عناوین برگزیده