تاریخ: ۰۵ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۱:۱۵
بازدید: ۱۳۲
کد خبر: ۷۷۸۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اجرای 1350 طرح تولیدی در استان قم

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: هزار و 350 طرح صنعتی و صنایع معدنی با سرمایه گذاری 11 هزار و 953 میلیارد تومان در استان در دست اجرا است.
اجرای 1350 طرح تولیدی در استان قم

به گزارش می متالز، محمود سیجانی امروز در قم با اشاره به طرح‌های در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی در استان قم اظهار کرد: هزار و 350 طرح صنعتی و صنایع معدنی با سرمایه گذاری 11 هزار و 953 میلیارد تومان در استان در دست اجرا است که در صورت به بهره برداری رسیدن این طرح‌ها، برای 32 هزار و 685 نفر اشتغال به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: مهم ترین طرح‌های در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی در استان قم شامل محصولات فولادی و آهنی، انواع لوله و پوشش لوله، کاغذ از کربنات کلسیم، پنل خورشیدی چند کریستالی، تولید الیاف مصنوعی، انواع شمش فولادی، انیدرید فتالیک، فرآورده‌های لبنی، دی اکتیل فتالات و لوازم بهداشتی و سلولزی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: 935 طرح صنعتی و صنایع معدنی در استان با پیشرفت فیزیکی زیر 20 درصد وجود دارد که حجم سرمایه گذاری این طرح‌ها، هشت هزار و 458 میلیارد تومان با اشتغال 22 هزار و 355 نفر است.

سیجانی با اشاره به طرح‌های تولیدی با پیشرفت صنعتی بالای 60 درصدی در استان قم اظهار کرد: 298 طرح صنعتی و صنایع معدنی در استان پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد دارند که تاکنون برای این طرح‌ها هزار و 329 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی ادامه داد: تکمیل طرح‌های تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در استان قم نیازمند هزار و 450 میلیارد تومان سرمایه گذاری دیگر است، در صورت تکمیل این طرح‌ها برای هفت هزار و 94 نفر اشتغال به وجود می‌آید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: 415 طرح صنعتی و صنایع معدنی در استان قم با پیشرفت فیزیکی بالای 20 درصد وجود دارد که حجم سرمایه گذاری این طرح‌ها سه هزار و 494 میلیارد تومان با اشتغالزایی برای 10 هزار و 330 نفر است.

عناوین برگزیده